Label printer die QR codes via de driver kan printen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-07 18:45
Label printer die QR stickers kan printen vanuit de driver zonder extra software. Daarnaast moet de printer ook stickers accepteren die stevig zijn en niet vervagen.

Ik gebruik een programma welke QR codes automatisch genereert van 100x100 of 200x200 of 300x300 pixels.

Ik heb al een Dymo labelprinter 450 printer geprobeerd, maar daar kan ik geen papersize kiezen voor QR. Misschien dat er wel een papersize is die werkte voor codes, maar ik kan hem niet vinden. Bij Dymo lees ik dat ik dan hun software moet gebruiken, maar het programma dat ik gebruik heeft een print knop die mij naar de driver stuurt.

Iemand die ervaring heeft met QR codes en labelprinters die mij de juiste weg op kan sturen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverTheTop
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 02:13
Als je een programma hebt dat zelf QR codes maakt, hoeft de labelprinter dat niet te kunnen.
De QR code is dan namelijk gewoon een plaatje/foto die afgedrukt wordt.
Elke (label-)printer zou dat dus gewoon moeten kunnen afdrukken en daarvoor heb je niets speciaals nodig.
Zelf gebruiken we een Altec labelprinter met thermofolie om af te drukken op stevige etiketten. Dan wordt de zwarte folie vrijwel onlosmakelijk aan het etiket geplakt, en is vrijwel niet uitwisbaar.