Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Sinds ongeveer een jaar maak ik gebruik van een HP Envy 6234 printer, in combinatie met een Instant Ink abonnement. Het betreft een dienst van HP, die contact houdt met hun e-print servers, zodat je automatisch nieuwe inkt toegezonden krijgt als het nodig is.

Sinds ruim een maand werkt Instant Ink echter niet meer. Iets in mij zegt dat het te maken heeft met mijn netwerkinstellingen, wat de HP Instant Ink helpdesk ook vermoedt. Ik kom helaas niet verder, ik kan niet meer printen omdat de printer geen contact meer kan krijgen met de HP e-print services.

Mijn netwerk bestaat uit een Ubiquiti USG router in combinatie met 2 Unifi Lite access points, die heb ik al zo'n 2 jaar naar tevredenheid. De printservices werken altijd al zonder extra poorten open te zetten.

Ik heb de printer gereset en opnieuw ingesteld volgens instructies HP, nieuwe Instant-Ink-inktcartridges van ze gekregen, mijn wifi netwerk opnieuw ingesteld, alle HP- en router-instellingen nagezien, enkele poorten als test opengezet (is volgens HP niet nodig). Niets werkt; de printer is en blijft niet beschikbaar voor de e-printserver.

Heeft iemand hier met HP Instant Ink en netwerk-perikelen? Ik begrijp het niet meer en neig ernaar (weer) een niet-cloudgebonden printer aan te schaffen (óf gewone, dure HP cartridges waar de printer cloudloos mee moet werken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Dat ding heeft toch een monitor port? FF wireshark opstarten en kijken waar het mis gaat

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 28-04 21:59

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Misschien mosterd na de maaltijd:

Heb je de printercode opnieuw gekoppeld aan jouw instant ink pagina?

Review QNAP TS-230 NAS