Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Ik zoek nog een SSD, want mijn huidige Samsung 850 Evo 265GB (Sata) heeft naast W10 nog maar zo'n 125gb over - en sommige games (RDR2/Witcher 3) wil je toch graag op een SSD hebben.
Maar nu blijken er nieuwe M2 SSDs te zijn en ik wil graag even weten of dat een goeie optie is icm mijn mobo. En als je dan een specifieke suggestie hebt is dat helemaal mooi (tussen de 500gb en 1TB).
Wat is je budget?
Ik hoef niet de duurste, maar max +/- 100 euro zou mooi zijn. Zie het als een richtlijn.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, zolang het naar behoren werkt.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Moederbord is een Asrock B450M Pro4, ook even een foto toegevoegd van de huidige 'ruimte'.
:strip_exif()/f/image/8OeLmcS3q5Qu9ynuTmPwVzJt.jpg?f=fotoalbum_large)
Alle hulp is welkom
Ik zoek een?
Ik zoek nog een SSD, want mijn huidige Samsung 850 Evo 265GB (Sata) heeft naast W10 nog maar zo'n 125gb over - en sommige games (RDR2/Witcher 3) wil je toch graag op een SSD hebben.
Maar nu blijken er nieuwe M2 SSDs te zijn en ik wil graag even weten of dat een goeie optie is icm mijn mobo. En als je dan een specifieke suggestie hebt is dat helemaal mooi (tussen de 500gb en 1TB).
Wat is je budget?
Ik hoef niet de duurste, maar max +/- 100 euro zou mooi zijn. Zie het als een richtlijn.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, zolang het naar behoren werkt.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Moederbord is een Asrock B450M Pro4, ook even een foto toegevoegd van de huidige 'ruimte'.
:strip_exif()/f/image/8OeLmcS3q5Qu9ynuTmPwVzJt.jpg?f=fotoalbum_large)
Alle hulp is welkom
[ Voor 0% gewijzigd door EpicHenk op 23-12-2020 11:51 . Reden: typo ]