Videokaart upgraden Hulp nodig!

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• energydrank
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 15:58
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik heb een desktop computer staan met een oude videokaart(de AMD R9 290), hier op game ik vooral, voornamelijk World of warcraft, overwatch, Cyberpunk, Dishonored (is al wat ouder maar het is nog steeds een geweldige game) en een beetje de partygames die tegenwoordig bekend zijn op youtube zoals among us en Phasmophobia (ik weet het, bijna iedere computer kan dit wel aan), verder ben ik van plan om binnenkort aan VR te beginnen, dit is geen harde vereiste maar het zou natuurlijk wel mooi zijn

Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet echt een bepaald bedrag maar het liefste rond de 200 tot 300 euro.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Op het moment bestaat mijn pc uit:
• Gigabyte DS3H
• AMD ryzen 7 2700x met de stock cooler
• een AMD R9 290
• 500W Corsair Power supply(geen idee welke precies)

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil sowieso een nieuwe videokaart halen aangezien de R9 290 die er nu in zit al een goede 8 jaar oud is.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Normaal gesproken hang ik meer naar AMD maar als er een Nvidia kaart is die goed past is dat natuurlijk ook prima

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen speciale wensen.

Ga je overklokken?
Nee

Wat verwacht je van ons?
aangezien ik zelf niet echt een goed idee heb omdat ik de laatste tijd niet heel erg op heb zitten letten hoop ik dat Jullie mij een beetje kunnen helpen met een goeie videokaart uitkiezen voor een niet al te hoge prijs, alvast bedankt voor de reacties!

Slecht voor je gezondheid en je portomonnee!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@energydrank

Het is van belang dat je zowel merk als type voeding opschrijft hier. Zo kan daar advies in gegeven worden.
Ikzelf zou kijken voor 1660 Super.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• energydrank
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 15:58
@Hackus ik weet het, op het moment heb ik niet de mogelijkheid te kijken welke voeding het is, ik weet dat het een Corsair is en dat het gaat om een 500W model, ik zal vanavond het topic updaten met het exacte model

Slecht voor je gezondheid en je portomonnee!