Hoi, ik ben van plan om mijn 5 jaar oude PC te upgraden met nieuwe hardware. Dit doe ik vooral om de wat grotere games te kunnen runnen, niet alles hoeft per se op ultra. Denk aan Cyberpunk, Warzone, DayZ. Ik heb 0 verstand van hardware, wat wel of niet goed werkt samen, en wat wel of geen goede prijs/kwaliteitsverhouding is. Ik hoop hier wat informatie erover te vinden.
Dit zijn mijn huidige specs:
cpu: AMD FX-6350
gpu: AMD Radeon R9 200 Series
ram: 8GB
Ik ben een complete beginner in PC's bouwen, maar eens moet de eerste keer zijn
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb me nog niet zo erg verdiept in de hardware prijzen, maar ik hoop onder de 500-600 euro te blijven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Allesbehalve gpu, cpu, en ram
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
gpu, cpu, ram.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb op dit moment AMD in mijn pc zitten, ik weet niet of het veel uitmaakt dat dit AMD blijft of niet
Ga je overklokken?
Voor zover ik weet, nee
Wat verwacht je van ons?
Gezien het feit dat ik een complete beginner ben met het zoeken van de juiste hardware qua prijs/kwaliteitsverhouding hoop ik hier de juiste expertise voor te vinden. Welke hardware kan ik het best aanschaffen om games knap op te runnen?
Dit zijn mijn huidige specs:
cpu: AMD FX-6350
gpu: AMD Radeon R9 200 Series
ram: 8GB
Ik ben een complete beginner in PC's bouwen, maar eens moet de eerste keer zijn
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb me nog niet zo erg verdiept in de hardware prijzen, maar ik hoop onder de 500-600 euro te blijven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Allesbehalve gpu, cpu, en ram
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
gpu, cpu, ram.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb op dit moment AMD in mijn pc zitten, ik weet niet of het veel uitmaakt dat dit AMD blijft of niet
Ga je overklokken?
Voor zover ik weet, nee
Wat verwacht je van ons?
Gezien het feit dat ik een complete beginner ben met het zoeken van de juiste hardware qua prijs/kwaliteitsverhouding hoop ik hier de juiste expertise voor te vinden. Welke hardware kan ik het best aanschaffen om games knap op te runnen?