Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Speel niet heel veel spellen meer maar recentelijk heeft elite dangerous mijn aandacht getrokken, wow staat nog in de installatie folder maar die verstoft een beetje
Relaxed op goed niveau een filmpje kijken (netflix) doe ik soms nog op deze pc indien ik niet thuis ben.
En een systeem wat nog wat jaren mee kan .
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Zonder Gpu zit ik nu rond de 1000-1100 euro , wil het niet te gek maken dus daarom ook de vraag welke gpu past bij dit systeem
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
AOC 27G2U - Full HD IPS (beeldscherm) recentelijk binnen gekregen.
Muis,toetsenbord etc allemaal aanwezig
AOC 27G2U/BK Zwart
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
GPU keuze
of toch een compleet andere setup
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Geen behoefte aan een generator in de achtertuin dus laten we het normaal houden.
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Zo handig ben ik ook weer niet zelfs niet met youtube
Wat verwacht je van ons?[i]
Tips veranderingen , is het weg gegooid geld etc
Idee tot zo ver
Speel niet heel veel spellen meer maar recentelijk heeft elite dangerous mijn aandacht getrokken, wow staat nog in de installatie folder maar die verstoft een beetje
Relaxed op goed niveau een filmpje kijken (netflix) doe ik soms nog op deze pc indien ik niet thuis ben.
En een systeem wat nog wat jaren mee kan .
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Zonder Gpu zit ik nu rond de 1000-1100 euro , wil het niet te gek maken dus daarom ook de vraag welke gpu past bij dit systeem
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
AOC 27G2U - Full HD IPS (beeldscherm) recentelijk binnen gekregen.
Muis,toetsenbord etc allemaal aanwezig
AOC 27G2U/BK Zwart
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
GPU keuze
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Geen behoefte aan een generator in de achtertuin dus laten we het normaal houden.
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Zo handig ben ik ook weer niet zelfs niet met youtube
Wat verwacht je van ons?[i]
Tips veranderingen , is het weg gegooid geld etc
Idee tot zo ver
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 5800X Boxed | € 499,- | € 499,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Aorus B550 ELITE V2 | € 111,- | € 111,- |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500DX Zwart | € 95,95 | € 95,95 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Pure Rock 2 Zwart | € 38,90 | € 38,90 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-32GVK | € 141,90 | € 141,90 |
| 1 | Voedingen | Fractal Design ION+ 560W Platinum | € 99,90 | € 99,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 129,- | € 129,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.115,65 | ||