Op zoek naar een koptelefoon voor gaming

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrowningElysium
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-07 14:09
Ik zoek een?
Draadloze gaming koptelefoon zonder microfoon met surround sound

Wat is je budget?
Hangt van de kwaliteit/features af, maar max 200?

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voor gamen op de computer, echter wil ik dus wel in staat zijn om te kunnen horen waar een geluid weg komt.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik kom eigenlijk vooral headsets met Microfoon tegen, echter wil ik dit keer voor kwaliteit gaan. Online vind ik adviesen van bijvoorbeeld een Sennheiser of een Audio Technica, echter kan ik op de product pagina's niet vinden of het ondersteuning heeft voor (virtueel) surroundsound

Welke vragen heb je hier nog over?
Graag zou ik ook willen weten als omgevingsgeluids er opkomt of deze dan versterkt wordt of niet. Op moment kan ik mijn buren erger horen met mijn HyperX Cloud II dan zonder.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrowningElysium
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-07 14:09
Ik ben al een tijdje wat verder met zoeken.
Mij spreken op moment de Adeze luidsprekers zeer aan in de Mobius, Penroze en de HyperX Cloud Orbit S.

Echter lees ik op bijvoorbeeld Reddit dat de HyperX variant geen updates meer ontvangen heeft waardoor de support niet bepaald geweldig is in het algemeen. De Mobius is dit wel geupdate heb ik te horen gekregen, maar wordt er ook gezegd dat de 3d audio eigenlijk niet ondersteunt wordt en dit via Windows zelf gaat.

De Penroze is weer een stuk betaalbaarder maar heeft dan sowieso de 3d audio niet.

Nu vraag ik me dus af wat voor ervaringen mensen met deze koptelefoons hebben, de Mobius wordt hem qua geld niet, aangezien de Orbit S wel zeer aantoond dat deze zeer overpriced is.