Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, RPG, RTS, dat soort dingen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil het graag onder de 1900 euro houden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een muis, toetsenbord en monitor, ookal ga ik die waarschijnlijk ook binnenkort vervangen. Monitor is nu 1080p 144Hz en ik wil graag upgraden naar 2K, maar daar wil ik later pas naar kijken.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De onderdelen die onderaan in de tabel staan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb al een aantal Corsair dingen in mijn lijst staan en die ICue RGB sync lijkt mij erg leuk, maar dat is geen verplichting.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Ben ik niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Omdat dit mijn eerste build is wil ik graag zeker weten of alles klopt of dat ik misschien wat domme of inefficiënte foutjes heb gemaakt. Als ik een 3070 rond adviesprijs kan vinden heb ik ook nog zo'n 100 euro over die ik nog aan het systeem zou willen besteden. Wat zouden nog goede verbeteringen zijn?
Lijst met componenten:
Gamen, RPG, RTS, dat soort dingen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil het graag onder de 1900 euro houden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een muis, toetsenbord en monitor, ookal ga ik die waarschijnlijk ook binnenkort vervangen. Monitor is nu 1080p 144Hz en ik wil graag upgraden naar 2K, maar daar wil ik later pas naar kijken.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De onderdelen die onderaan in de tabel staan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb al een aantal Corsair dingen in mijn lijst staan en die ICue RGB sync lijkt mij erg leuk, maar dat is geen verplichting.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Ben ik niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Omdat dit mijn eerste build is wil ik graag zeker weten of alles klopt of dat ik misschien wat domme of inefficiënte foutjes heb gemaakt. Als ik een 3070 rond adviesprijs kan vinden heb ik ook nog zo'n 100 euro over die ik nog aan het systeem zou willen besteden. Wat zouden nog goede verbeteringen zijn?
Lijst met componenten:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600X Boxed | € 409,- | € 409,- |
1 | Moederborden | MSI MPG B550 Gaming Edge Wifi | € 171,05 | € 171,05 |
1 | Videokaarten | ASUS TUF Gaming GeForce RTX 3070 OC | € 676,39 | € 676,39 |
1 | Behuizingen | Corsair iCUE 4000X RGB Tempered Glass Zwart | € 110,94 | € 110,94 |
1 | Waterkoeling | Corsair Hydro Series H100i RGB Platinum | € 113,58 | € 113,58 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2Z3600C18 | € 92,45 | € 92,45 |
1 | Voedingen | Corsair RM750 (2019) | € 114,35 | € 114,35 |
1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 129,- | € 129,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.816,76 |