☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Wanneer was de laatste edit? Message-edithistory wordt na verloop van tijd verwijderd.
Intentionally left blank
In juni zo te zien. Maar dat was denk ik de topicstart zelf. Dan lijkt het mij logisch dat er geen link is als er geen 'patches' zijn. Nu zie ik de link dus wel
.
Niks aan de hand lijkt me.
Maar je zegt dat die dan automatisch verwijderd worden na bepaalde tijd? Hoe zit dit dan?
Of gebeurt dit nadat het topic gesloten wordt als deze bijvoorbeeld een nieuw deel krijgt?
Maar je zegt dat die dan automatisch verwijderd worden na bepaalde tijd? Hoe zit dit dan?
Of gebeurt dit nadat het topic gesloten wordt als deze bijvoorbeeld een nieuw deel krijgt?
offtopic:
Uit interesse, gebruiken jullie nog steeds een diff en patch binairy voor dit 'versioning' systeem? Ben ook met zo'n systeem bezig namelijk
Uit interesse, gebruiken jullie nog steeds een diff en patch binairy voor dit 'versioning' systeem? Ben ook met zo'n systeem bezig namelijk
[ Voor 5% gewijzigd door AW_Bos op 22-12-2020 16:20 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Sowieso kan je als mede-topicstarter alleen de history zien van de topicstart en niet van andere posts van topicstarters.AW_Bos schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 16:12:
In juni zo te zien. Maar dat was denk ik de topicstart zelf. Dan lijkt het mij logisch dat er geen link is als er geen 'patches' zijn. Nu zie ik de link dus wel.
Ik heb het even nagekeken; diffs worden pas na 5 jaar verwijderd onafhankelijk van of er een nieuw deel is of niet.Maar je zegt dat die dan automatisch verwijderd worden na bepaalde tijd? Hoe zit dit dan?
Ja, we gebruiken daarvoor inderdaad nog steeds diff/patchofftopic:
Intentionally left blank