Mijn vriendin wil graag een camera in huis ivm de epilepsie van haar zoon.
Daarvoor moet de camera aan een aantal eisen voldoen:
- Infrarood zodat ze ook kan meekijken als er weinig of geen licht is(slapen).
- opnamefunctie tbv delen met artsen.
- livestream naar haar telefoon (bij voorkeur dus via wifi aangesloten).
Op dit moment vind ik het niet zo een goed idee om een camera te kopen bij een bedrijf dat zich niet aan de europese privacy regels hoeft te houden. Als ik online zoek worden dit soort camera's over het algemeen afgeraden. Echter de realiteit is dat er niet veel budget beschikbaar is.
Daarom hoop ik dat iemand wellicht kan aangeven of de bovengenoemde gestelde eisen wel realistisch zijn als je met een budget van maximaal 80 euro werkt voor 1 camera.
Alle input is welkom !!
Opties:
Oude PC gebruiken met infrarood USB webcam
Ze heeft een kleine niet zo krachtige PC (zonder wifi) welke ze niet gebruikt.
Ik dacht daarom dat wellicht het kopen van een USB Camera met infrarood de oplossing kan bieden.
En dat deze de beelden lokaal opneemt en continue kan streamen via Teams oid.
Leasen\huren ?
Momenteel lijkt dit maar tijdelijk nodig. Daarom denk ik zelf dat leasen wellicht een optie kan zijn.
Hier heb ik mij nog niet echt goed in verdiept.
Daarvoor moet de camera aan een aantal eisen voldoen:
- Infrarood zodat ze ook kan meekijken als er weinig of geen licht is(slapen).
- opnamefunctie tbv delen met artsen.
- livestream naar haar telefoon (bij voorkeur dus via wifi aangesloten).
Op dit moment vind ik het niet zo een goed idee om een camera te kopen bij een bedrijf dat zich niet aan de europese privacy regels hoeft te houden. Als ik online zoek worden dit soort camera's over het algemeen afgeraden. Echter de realiteit is dat er niet veel budget beschikbaar is.
Daarom hoop ik dat iemand wellicht kan aangeven of de bovengenoemde gestelde eisen wel realistisch zijn als je met een budget van maximaal 80 euro werkt voor 1 camera.
Alle input is welkom !!
Opties:
Oude PC gebruiken met infrarood USB webcam
Ze heeft een kleine niet zo krachtige PC (zonder wifi) welke ze niet gebruikt.
Ik dacht daarom dat wellicht het kopen van een USB Camera met infrarood de oplossing kan bieden.
En dat deze de beelden lokaal opneemt en continue kan streamen via Teams oid.
Leasen\huren ?
Momenteel lijkt dit maar tijdelijk nodig. Daarom denk ik zelf dat leasen wellicht een optie kan zijn.
Hier heb ik mij nog niet echt goed in verdiept.
[LTS][MTS][HTS]