Hi, Ik heb een nieuw toetsenbord gekocht. Het toetsenbord heeft geen aparte Function keys (f1, f2, f3 etc.) Om bijvoorbeeld f1 te gebruiken dien ik FN + 1 te toetsen. Nu is mijn vraag of het mogelijk is om op één van mijn muisbuttons te binden, waardoor ik dus mousebutton + 1 zou kunnen toetsen.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows en de muis is van Razer.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Heb via Razer geprobeerd de FN key te koppelen aan mijn muis button, maar hij herkent de FN key niet. Ik heb ook via Sharpkeys geprobeerd om mijn rechter CTRL key dan te vervangen door FN, maar hier herkende hij de FN key ook niet. Nu las is dat het intoetsen van de FN key geen code stuurt naar het operating systeem maar dat het gewoon via Hardware gaat.
Heeft iemand een idee hoe ik het wel voor elkaar kan krijgen?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows en de muis is van Razer.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Heb via Razer geprobeerd de FN key te koppelen aan mijn muis button, maar hij herkent de FN key niet. Ik heb ook via Sharpkeys geprobeerd om mijn rechter CTRL key dan te vervangen door FN, maar hier herkende hij de FN key ook niet. Nu las is dat het intoetsen van de FN key geen code stuurt naar het operating systeem maar dat het gewoon via Hardware gaat.
Heeft iemand een idee hoe ik het wel voor elkaar kan krijgen?