We zijn aan het overwegen om in ons tuinhuis achterin de tuin een (Finse) sauna aan te leggen. Voor een fatsoenlijke kachel heb je al snel krachtstroom nodig. Nu ben ik aan het kijken wat er allemaal moet gebeuren om dat voor elkaar te krijgen. Er ligt wel al elektriciteit naar het tuinhuis, maar dit is volgens mij gewoon 230v.
In onze meterkast hebben we wel 3x25a. Ik vind het alleen lastig om in te schatten of het mogelijk is en wat er hierin gedaan worden om een krachtstroomgroep te maken. Kan iemand dat zien aan de hand van de foto hieronder? En mocht dat lukken, is het dan gewoon (...) een kwestie van een extra (dikke) kabel de grond in graven naar het tuinhuis?
In onze meterkast hebben we wel 3x25a. Ik vind het alleen lastig om in te schatten of het mogelijk is en wat er hierin gedaan worden om een krachtstroomgroep te maken. Kan iemand dat zien aan de hand van de foto hieronder? En mocht dat lukken, is het dan gewoon (...) een kwestie van een extra (dikke) kabel de grond in graven naar het tuinhuis?

[ Voor 3% gewijzigd door vanDaal op 21-12-2020 20:46 ]