Hallo allemaal,
Ik ben al de hele dag bezig geweest met het proberen te koppelen van mijn sonos one met Google assistent samen met mijn nieuw geïnstalleerde Nest Hello. Beide systemen toegevoegd aan google home en ze staan ook bij instellingen zoals het hoort. Alleen ik krijg 0 gong geluid. Wel krijg ik melding op mijn mobiel als ik aanbel.
Ik ben al uren van alles aan het uitzoeken en wordt er erg depri van. Ik hoop dat ik door jullie de goede kant opgestuurd kan worden.
Ik zal wat fotos hier delen om te laten zien wat er ingesteld staat.
Wat je ziet op de foto is dat de ik de nest connector tussen de bel draden en de travo heb gezet. De connector heb ik in een eerdere setup geheel buiten de setup gehouden omdat ik geen gebruik wil maken van een chime. Overal staat dat je de sonos one met Google assistent als chime kan laten functioneren.
Ik ben al de hele dag bezig geweest met het proberen te koppelen van mijn sonos one met Google assistent samen met mijn nieuw geïnstalleerde Nest Hello. Beide systemen toegevoegd aan google home en ze staan ook bij instellingen zoals het hoort. Alleen ik krijg 0 gong geluid. Wel krijg ik melding op mijn mobiel als ik aanbel.
Ik ben al uren van alles aan het uitzoeken en wordt er erg depri van. Ik hoop dat ik door jullie de goede kant opgestuurd kan worden.
Ik zal wat fotos hier delen om te laten zien wat er ingesteld staat.
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
Wat je ziet op de foto is dat de ik de nest connector tussen de bel draden en de travo heb gezet. De connector heb ik in een eerdere setup geheel buiten de setup gehouden omdat ik geen gebruik wil maken van een chime. Overal staat dat je de sonos one met Google assistent als chime kan laten functioneren.
/f/image/AIwm17u8AwlQQeg3WiOAVz1z.png?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/vZ6yzTEMMF3aXrEC9m5patZE.jpg?f=fotoalbum_tile)
/f/image/TismmVZY7nAoJYYIdpnUSR3t.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/CqdZPioAplZCcWYcPoS12iw3.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/YEbcbjMeR9OWqGq0TdwLNjsp.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/bzHgKyO5D7v9MFHzOz7xDOiJ.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/kqbNQ5IHckiHG9Sn8BRVLAjf.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/1C1mr0Mw0H2G6jxNnmyghp3H.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/w1QD6GtFV5rNNMLrT764SCm5.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/naNHQfWQSOmFJgrbYDAKrjmW.png?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/HrTBCPtjlWwtk3ySKgRZBvPr.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/Y8UCr7beEUotz58lWVFckfQk.jpg?f=fotoalbum_tile)