Bureaustoel tips

Pagina: 1
Acties:
  • 525 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Methregul
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 09-12-2023
Mijn bureaustoel begint wat oud te worden en ik wacht liever niet todat hij echt kapot is voordat ik hem vervang. Ik zit nu op een Ikea Kläppe. (link)

De stoel heeft één eigenschap waar ik erg tevreden over ben en dat zijn de armleuningen. Die zijn weg te klappen waardoor ik ruimte heb om gitaar te spelen. In mijn wat krappe werkkamer heb ik daardoor genoeg aan één stoel om op te werken, te gamen en met de gitaar te klungelen. De armleuningen zijn verder ook nog in hoogte verstelbaar. Ik ben al bij verschillende sites wezen zoeken maar de filters laten het meestal niet toe om te zoeken op wegklapbare armleuningen. Gamestoelen willen nog wel eens armleuningen hebben die weg te klappen zijn maar die lijken meestal niet in hoogte verstelbaar.

Heeft of kent iemand hier een stoel die overeenkomt met wat ik zoek?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leecher
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-10 12:20
ik zou hier eens posten. Verder is een budget aangeven ook wel handig aangezien een bureaustoel rustig 1500 eu kost.

Ik heb een betaalde 2025 WinRAR licentie (geen leugen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Methregul
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 09-12-2023
Wat betreft het budget; ik vind het helemaal niet erg om tot € 700,- uit te geven voor een goede stoel. De stoel die ik nu heb gaat al zo'n tien jaar mee dus dan is de investering snel te rechtvaardigen.
Ik zal in dat topic ook eens vragen of iemand een tip heeft, dankjewel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-10 11:37
Ik zie dat je al in het andere topic hebt gepost. Dan kan deze wel dicht. :)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Dit topic is gesloten.