VANMIDDAG DE COMPUTER AAN EN IK ZIE BIJ DE 2 X 8 PINS voeding 2 rode ledjes knipperen, op de grafische kaart zelf, 3060TI net boven de aansluiting van de voeding , iemand een idee, ik ken het op internet niet terugvinden, ook niet op de doos en alternate is onbereikbaar , en verder levert yahoo, en google geen informatie erover op ????? help aub
Vraag
Alle reacties
Op welke fiets ligt de GPU ?eclipse1919 schreef op maandag 21 december 2020 @ 15:18:
VANMIDDAG DE COMPUTER AAN EN IK ZIE BIJ DE 2 X 8 PINS voeding 2 rode ledjes knipperen, op de grafische kaart zelf, 3060TI net boven de aansluiting van de voeding , iemand een idee, ik ken het op internet niet terugvinden, ook niet op de doos en alternate is onbereikbaar , en verder levert yahoo, en google geen informatie erover op ????? help aub
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
En wat staat er in de handleiding?
@eclipse1919 als jij geen, of onvolledig info geeft hoe verwacht je dan dat de mensen op het forum jou kunnen helpen.
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Wat voor kaart is het (merk) en uitvoering.
Wat voor voeding heb je.
Wat voor moederbord en processor.
Zoals hierboven aangegeven wordt moet je wat info geven
Wat voor voeding heb je.
er is géén handleiding van de asus rtx 3060 Ti, er is sowieso haast geen info bij asus over deze kaart,Firestorm schreef op maandag 21 december 2020 @ 16:59:
En wat staat er in de handleiding?
ook niet na telefonisch contact komt deze kaart nog niet voor? aldus de asus meneer die het zou moeten weten. maar goed mijn kaart betaat niet, maar bij alternate ken je hem voor 700 euro kopen en hij doet het al ca 3 weken heel goed.
Op de rgb na maar dat is verholpen, mogelijk probleem, de voeding voedt niet goed, dan gaan de leds knipperen aldus de meneer van asus die zei dat de RTX 3060 TI niet bestaat, en krijgt hij wel voeding van het pci-E slot aldus de meneer van asus volgens wie de kaart niet bestaat,Dus ken je wel internettten e.d maar niet gamen. "logisch".
als de voeding niet voedt ( voldoende is de voeding stuk? aldus de meneer van de helpdesk van asus volgens wie deze kaart niet bestaat, of de kaart is stuk en moet ik deze via alternate retourneren aldus de helpdesk meneer volgens wie de rtx 3060TI niet bestaat, dat ik hem er wel hebt geregristreerd doet niet ter zake maar goed,
ik heb de stekkers maar eens verwisseld, en zowaar de niet bestaande kaart doet weer wat hij moet doen, de rode leds knipperen niet meer, lara rent weer in taquai ....
maar de ongeinteresseerde meneer van de asus helpdesk, houdt vol dat mij kaart niet bestaat. JFXV0S06 Asus 8GB D6 RTX3060TI ROG STRIX GAMING O <-- zo staat hij bij mij op de aankoopbon.
Hoe de 2 x 8 pin stekkers los kwamen?? NIET dus, ik vermoedt dat er één ( 1) draad geen contact maakt, morgen even ermee naar de DCH waar ik de 850 watt voeding hebt gekocht fff checken...ik heb 4 x 6x2=8 pins...
dan ga ik nu weer onder mn fiets leggen..
O firestorm, er is in de doos ook geen boekje oid hoor, alleen de kaart en hoe deze erin te steken, en een maf sleutelhangertje...op de doos alleen specs, en hoe goed ie is . en da `s waar...
@eclipse1919 kan jij niet communiceren of lijkt het alleen maar zo?
Jij start toch een topic zonder ook maar de basis aan info te verstrekken?
En als dit nu je eerste topic was, nouja. Maar jij lijkt gewoon slotjes te willen sparen.
Jij start toch een topic zonder ook maar de basis aan info te verstrekken?
En als dit nu je eerste topic was, nouja. Maar jij lijkt gewoon slotjes te willen sparen.
[ Voor 59% gewijzigd door jack zomer op 21-12-2020 17:41 ]
Heb je helemaal gelijk in, vandaar de aanvulling. laat het dan voor anderen een moment wezen dat ze weten wat er aan de hand is als er rode leds bij de stekkers gaan knipperen. seintje dat de voeding niet goed voedt.... ik had eerder al een probleem met de rgb gemeldt. hebben anderen weer wat aan. hoe het te verhelpen....kaart is nieuw zelfs zo nieuw dat ie niet eens bij asus is beschreven ,jack zomer schreef op maandag 21 december 2020 @ 17:20:
@eclipse1919 als jij geen, of onvolledig info geeft hoe verwacht je dan dat de mensen op het forum jou kunnen helpen.
dus elk probleem moet je op zien te lossen zonder google of alternate of de helpdesk van asus volgens wie de kaart niet bestaat.
soms best lastig als je geen electriciën bent... Gr
je vervalt in herhaling van anderen knulkoetsier88 schreef op maandag 21 december 2020 @ 17:25:
Wat voor kaart is het (merk) en uitvoering.
Wat voor voeding heb je.
Snap je dat wanneer jij een goed topic maakt, en voorziet van goede en duidelijk info dat de sarcasme reacties dan niet komen.
Maar dat je dan daadwerkelijk een antwoord op je vraag kan krijgen?
Niet op de manier zoals je het nu doet, want ik vermoed dat je in elk geval van 3 mensen geen enkel hulp zal krijgen bij een volgend topic van je...
Maar dat je dan daadwerkelijk een antwoord op je vraag kan krijgen?
Niet op de manier zoals je het nu doet, want ik vermoed dat je in elk geval van 3 mensen geen enkel hulp zal krijgen bij een volgend topic van je...
Jongens reactie `s staat uit, doe met deze ervaring wat je wilt, help er anderen mee als ze dit probleem hebben, heb een duidelijke aanvulling gedaan, mijn build doet er niet doe als ik ruzie met de voeding hebt ( naar later bleek)
Hahahaha je bent wel grappig. Dat moet ik je nageveneclipse1919 schreef op maandag 21 december 2020 @ 17:47:
heb een duidelijke aanvulling gedaan,
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/9BFmtYyGuqBDto1USs0WZcRz.jpg?f=user_large)
Weet niet of je handig bent met Engels, maar als ik engelse zoektermen gebruik kom ik iets verder:
bv: https://webcache.googleus...&gl=ca&client=firefox-b-d (alleen geen oplossing maar toevallig iemand met dezelfde gpu)
of https://forums.evga.com/2-red-lights-on-gpu-m3163745.aspx .
Je ziet dat het allemaal giswerk is. Als je de mogelijkheid heb om een andere powersupply te proberen, zou ik dat als eerste aanbevelen.
bv: https://webcache.googleus...&gl=ca&client=firefox-b-d (alleen geen oplossing maar toevallig iemand met dezelfde gpu)
of https://forums.evga.com/2-red-lights-on-gpu-m3163745.aspx .
Je ziet dat het allemaal giswerk is. Als je de mogelijkheid heb om een andere powersupply te proberen, zou ik dat als eerste aanbevelen.
JA DIE RTX 3060ti WERKT TOCH OOK NIET OP EEN 150watt VOEDING WAT DENK JIJ DAN MISSCHIEN NIEUWE VOEDING KOPEN OKE DOEI
Misschien heb je hier wat aan : https://rog.asus.com/foru...Ie-power-connectors/page2
AMD Ryzen 9 7900X3D + RX 9070 + 32GB DDR5 @ 5200
Ten eerste ben ik niet je knul.eclipse1919 schreef op maandag 21 december 2020 @ 17:43:
[...]
je vervalt in herhaling van anderen knul
Ten 2e mensen proberen je te helpen.
Maar zo te zien in andere opmerkingen heb je moeite met communiceren.
Dus succes
Door wat ik aangeef, geef ik te kennen dat je OP veel info mist. oa welke voeding je gebruikt. maar het is aan te raden om je gehele build in OP op te schrijven.
Buiten om 3060Ti schrijf je niets, en met schreeuwende tekst en schelden bereik je niks.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Wat een schreeuwlelijk met een hoop onzin informatie, 90YV0G02-M0NA00 is gewoon een allang uitgeleverde kaart, over 2000 hits op google, en als je dit had vermeld bij Asus was je gewoon netjes geholpen.
Waarschijnlijk had die Asus medewerker ook genoeg van je gedrag en dat neem ik hem zeker niet kwalijk.
Waarschijnlijk had die Asus medewerker ook genoeg van je gedrag en dat neem ik hem zeker niet kwalijk.
Gezien de topicstart heeft TS nooit de intentie gehad hier een serieus topic van te maken. De overige reacties getuigen daar ook niet van. Dicht.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.