Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
4K gamen / 144 hz en thuiswerken (Design / Frontend development)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn maximum is 3000 EUR.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik vermoed dat het lijstje wat ik zelf gemaakt heb redelijk in de buurt komt.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet bepaald, ik zou wel graag een minimalistische closed-case willen (niet te groot).
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik heb zelf al wat onderzoek gedaan en heb vroeger wel veel computers gebouwd - echter is er zoveel veranderd inmiddels. Ik wil dus even dubbel checken of de producten die ik uitgekozen heb voor mijn build goed op elkaar aansluiten en of er misschien winsten te behalen zijn (in prijs / kwaliteit). Daarnaast heb ik nog geen case gevonden. Ik zou graag horen welke case handig is (qua ruimte).
Hierbij de producten die ik zelf in gedachte heb:
4K gamen / 144 hz en thuiswerken (Design / Frontend development)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn maximum is 3000 EUR.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik vermoed dat het lijstje wat ik zelf gemaakt heb redelijk in de buurt komt.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet bepaald, ik zou wel graag een minimalistische closed-case willen (niet te groot).
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik heb zelf al wat onderzoek gedaan en heb vroeger wel veel computers gebouwd - echter is er zoveel veranderd inmiddels. Ik wil dus even dubbel checken of de producten die ik uitgekozen heb voor mijn build goed op elkaar aansluiten en of er misschien winsten te behalen zijn (in prijs / kwaliteit). Daarnaast heb ik nog geen case gevonden. Ik zou graag horen welke case handig is (qua ruimte).
Hierbij de producten die ik zelf in gedachte heb:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i9-10900K Tray | € 559,90 | € 559,90 |
| 1 | Moederborden | MSI MEG Z490 Unify | € 289,- | € 289,- |
| 1 | Videokaarten | ASUS TUF Gaming GeForce RTX 3080 OC | € 894,19 | € 894,19 |
| 1 | Waterkoeling | NZXT Kraken Z63 | € 222,95 | € 222,95 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2B3200C16 | € 148,50 | € 148,50 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM750x (2018) (EU-model) Zwart | € 123,90 | € 123,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 129,- | € 129,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.367,44 | ||
[ Voor 45% gewijzigd door onscreen op 21-12-2020 14:23 ]