Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebast1aan
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 10:24
Als eerste, ik heb al wat van de "welke 3D printer" topics gelezen. Echter ik zit een beetje in het "meer geld, dan tijd" kamp. Nu moet ook weer niet overdrijven, mijn budget zit tussen de 500 en 1000 euro. Ik bouw graag dingen, maar het ontbreekt mij aan tijd. De 3D printer moet vooral "werken" om mijn andere projecten te ondersteunen. Laat ik het zo zeggen, de 3D printer moet niet een te groot project an-sich zijn. Maar aan de andere kant zou ik hem wel graag willen kunnen modden/upgraden indien nodig.

Ik heb al veel youtube filmpjes bekeken, maar vind het nog vrij lastig een keuze te maken. De Ender printers zijn aantrekkelijk, maar krijg het idee dat deze printers veel tijd vragen om goed werken te krijgen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• link0007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Even gechargeerd: Ik snap niet wat er überhaupt te kiezen is? In dat budget steekt de Prusa met kop en schouders boven de competitie uit. Een totale no-brainer.

Die Enders zijn alleen leuk als je juist eindeloos wilt prutsen aan de printer. Dat hoeft bij de Prusa's niet; die zijn al heel netjes gebouwd en met de juiste software/instellingen.

IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• palko
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-09 09:24
kort door de bocht

wil je een machine waar niet al te veel aandacht voor nodig is met een goede reputatie dan raad ik de prusa mk3 aan

wil je een machine waar je meer aandacht voor nodig hebt en er veel mods en upgrades voor zijn
ga voor een creality machine

mijn eigen voorkeur gaat uit naar de MK3
enige issues waar ik ben tegen aan gelopen zijn user related

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebast1aan
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 10:24
Bedankt voor de reacties. Tips waar ik het best een MK3 kan bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Gewoon bij prusa in Tjechië: www.prusa3d.com

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!