Verkopende partij niet meer actief op tweakers?

Pagina: 1
Acties:
  • 678 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timv37
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 29-09 13:09
Hi,

Via de V&A een deal kunnen sluiten voor een videokaart, na afloop echter geconstateerd dat de factuur niet aanwezig was. Verkopende partij zou deze nog nasturen echter zie ik nu tot mijn verbazing dat de betreffende user een ban gehad heeft\niet meer actief is op tweakers. Afgezien van een tweakers account beschik ik verder niet over een andere mogelijkheden om contact te zoeken. Kan een mod hier eventueel bij assisteren?

Betreffende user:

Julian-AMD

PM discussie:

https://gathering.tweaker...discussion/6834518/270538

Alle reacties

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-09 20:10

FlipFluitketel

Frontpage Admin
@Timv37 Die gebruiker is tijdelijk "met vakantie" en zal op korte termijn wel weer terugkomen (tenzij ie er voor kiest om weg te blijven).

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timv37
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 29-09 13:09
FlipFluitketel schreef op maandag 21 december 2020 @ 15:59:
@Timv37 Die gebruiker is tijdelijk "met vakantie" en zal op korte termijn wel weer terugkomen (tenzij ie er voor kiest om weg te blijven).
Bedankt voor je reactie, had ik dit zelf ook ergens kunnen zien? Dan controleer ik dat de volgende keer natuurlijk eerst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
@Timv37 Nope (behalve door in een DM die melding te zien :P).

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 30-09 22:43
@FlipFluitketel Op de profiel pagina van de vakantieganger is de 'stuur bericht' knop verwijderd. Dat is, volgens mij, ook een teken dat de betreffende Tweaker met verlof is.

Team anti-scalp - wauw..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
5pë©ïàál_Tèkén' schreef op maandag 21 december 2020 @ 17:37:
@FlipFluitketel Op de profiel pagina van de vakantieganger is de 'stuur bericht' knop verwijderd. Dat is, volgens mij, ook een teken dat de betreffende Tweaker met verlof is.
Niet per se.. Iemand kan een DM-ban hebben en dan zul je dat ook niet meer zien. Maar het ging erom dat er niet echt een plek is waar je kunt zien of nog iemand actief is of niet (en al helemaal niet wat de reden daarvan is).

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.