Ik ben op zoek naar de best mogelijke game TV voor max 450 euro, ik weet dat ik hiermee aan de lage kant zit.
Ik zoek een?
4k tv, 43 inch, HDR ondersteuning, zo laag mogelijke input lag. Waarschijnlijk verversingssnelheid van 50hz/60 hz vanwege mijn budget. Mag ook overjarig model zijn.
Wat is je budget?
450 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Puur gamen (nu nog PS4, ooit PS5)
Wat heb je zelf al gevonden?
Philips 43 PUS7805
Samsung 43TU7170S
Samsung 43RU7100
Sony KD-43x7055
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik lees heel veel verschillende dingen over hz, fps etc. Ik wil max 60fps kunnen spelen en dit zou op de meeste moderne TV's moeten kunnen heb ik begrepen. Dat de TV's in mijn budgetrange niet geschikt zullen zijn voor 120 fps snap ik maar volgens mij zijn deze games er ook nog niet.
Ik zoek een?
4k tv, 43 inch, HDR ondersteuning, zo laag mogelijke input lag. Waarschijnlijk verversingssnelheid van 50hz/60 hz vanwege mijn budget. Mag ook overjarig model zijn.
Wat is je budget?
450 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Puur gamen (nu nog PS4, ooit PS5)
Wat heb je zelf al gevonden?
Philips 43 PUS7805
Samsung 43TU7170S
Samsung 43RU7100
Sony KD-43x7055
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik lees heel veel verschillende dingen over hz, fps etc. Ik wil max 60fps kunnen spelen en dit zou op de meeste moderne TV's moeten kunnen heb ik begrepen. Dat de TV's in mijn budgetrange niet geschikt zullen zijn voor 120 fps snap ik maar volgens mij zijn deze games er ook nog niet.