Ryzen uit China, inklaringskosten vergeten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heintjeput
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:47
In het artikel Processor voor een schijntje uit China van @Tomas Hochstenbach wordt er geschreven dat je over de 154 euro nog 21% BTW moet betalen. Tomas is vergeten dat je daarnaast ook nog inklaringskosten bij PostNL (12.50 euro) moet betalen. Daarmee kom je op 199 euro uit en ben je duurder uit dan de Ryzen 5 3600 tray uit de pricewatch.
Het 'adverteren' met 150 euro is niet echt lekker, want wat de verkoper in China doet is op z'n minst licht frauduleus en dat ze het allemaal doen, doet daar niks aan af. Dus ik denk dat de titel gewijzigd moet worden naar. Ryzen 5 uit China voor hetzelfde als in Nederland, krijg je hetzelfde?
Het antwoord wordt dan, ja deze keer was het product hetzelfde, maar nee je krijgt geen garantie.

Desalniettemin vind ik het wel tof dat het eens geprobeerd wordt, jammer dat het onder aan de streep niks oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas Hochstenbach
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:25

Tomas Hochstenbach

Redacteur componenten
Hoi @heintjeput, dank voor je feedback! De inklaringskosten kunnen per pakketvervoerder verschillen, en in principe heb je als koper weinig invloed bij welke bezorgdienst je bestelling in Nederland terecht komt. Dat ze er nog bij kunnen komen, heb ik toegevoegd aan het artikel.