Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjettepetJR.
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-07 22:57
Beste Tweakers,

Ik ben van plan een klein media-PCtje te installeren om onze muziek aan te sturen. dit wil ik het liefst hoog en veilig op de muur doen, aangezien er in een studentenhuis nog wel eens wat kapot kan gaan. nou moet dit ook wel op een mager studentenbudgetje.

Zoals in de titel staat gaat het om een Dell Optiplex Micro model. Ik heb hiervoor al wel de officiele VESA-adapter voor gevonden, maar deze vind ik persoonlijk behoorlijk prijzig, vooral aangezien hier ook nog een VESA-muurbevestiging á €20 bij gekocht moet worden.

Het gaat specifiek om het model met een i3-6100T, dus ik maak me persoonlijk ook niet veel zorgen om een tekort aan toevoer van koele lucht.

Nou is mijn vraag dus wat jullie aanraden. Is dubbelzijdig tape sterk genoeg om zo'n licht systeem vast te houden? (HDD is ook nog vervangen met een SSD). of zijn er andere goedkope muurbeugels beschikbaar?

Alvast bedankt Tweakers, en fijne feestdagen!

Stijn

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06:47

sapphire

Die-hard pruts0r

Tja hoe ghetto-style wil je het maken :+

Legio oplossingen toch? 2 plankdragers van de Action ergens hoog aan de muur en de Optiplex er op, goed tape kan ook maar ligt aan de ondergrond. Schroef in de muur, touwtje paar keer om de Optiplex en met een lus aan de schroef hangen :+

Als de ondergrond enigszins vlak en droog is kan ik 3M duallock of iets vergelijkbaars aanraden. Gebruikten we hier op werk ok vergelijkbare HP kastjes aan de tafel te bevestigen. 4 stukjes op de hoeken en ik moet met mijn 80KG+ er aan gaan hangen om het los te krijgen :+

Gabriël AM5