• TonniLupi
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 30-09 20:20
Weet iemand waarom al deze moederborden ineens niet meer aangeboden worden? Ik wilde namelijk een MSI MEG X570 Unify hebben voor de nieuwe Ryzen 9 5900x maar deze moederborden ( en alle andere MEG X570 ) worden niet meer aangeboden. Het lijkt erop dat alle mid-range en high range moederborden van MSI ineens niet meer beschikbaar zijn.

Hoe komt dit?

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 23:37
Geen voorraad omdat de vraag blijkbaar groter is dan het aanbod. Wat voor videokaarten geldt geldt ook (in iets mindere mate) voor moederborden. Vooral de high-end modellen waar er minder van op voorraad gehouden worden. COVID-19 speelt daar ook nog steeds een rol in.

• MacD007
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 06-06 10:08
TonniLupi schreef op zondag 20 december 2020 @ 22:32:
Weet iemand waarom al deze moederborden ineens niet meer aangeboden worden? Ik wilde namelijk een MSI MEG X570 Unify hebben voor de nieuwe Ryzen 9 5900x maar deze moederborden ( en alle andere MEG X570 ) worden niet meer aangeboden. Het lijkt erop dat alle mid-range en high range moederborden van MSI ineens niet meer beschikbaar zijn.

Hoe komt dit?
deze is gewoon leverbaar, en word op dit moment als beste MSI X570 MB gezien die m.b.t. mogelijkheden niet onderdoet van X570 MB die 2 a 3 zo duur zijn.
ik heb deze ook, is mogelijk een optie, ik heb die van mij via amazon gekocht, was duidelijk goedkoper.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/elmsbvDiosr_-PSUgQkSM3d8FQI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SQtIToHqlpIGMSLniCshzWi6.jpg?f=fotoalbum_large

Quatt WP 4,5 kW - Atag CV ketel - Honeywell T6 - 23 panelen SolarEdge

• TonniLupi
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 30-09 20:20
Inmiddels heb ik al een X570 unify weten te vinden ( Is nog steeds schaars ). Hij kwam out of the box Ryzen 5000 series ready dus dat zal wel de reden zijn dat ze een tijdje niet beschikbaar waren.