Goede LP speler gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 287 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matsoft
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-12-2023
Hallo allemaal,

Graag zou ik mijn vriendin verrassen met een LP speler. Ik heb hier alleen totaal geen verstand van dus geen idee waar ik op moet letten.

Het gaat er om dat de speler aangesloten kan worden op een audio-installatie en misschien ook handig op de computer (Mac) voor als ze in de toekomst misschien wil opnemen.

Het gaat dus vooral om het afspelen van LP’s.

Budget: 100 - 200 euro

Wat is volgens jullie de beste koop in deze prijsklasse? Ben benieuwd naar jullie adviezen.

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenEco
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Ik zou de vraag hier Het Grote Vinyl Topic Deel 3 stellen. Zit een hoop kennis t.a.v. platenspelers. :)

2x L/L WP MHI 35ZS-W, L/W WP Panasonic 5 kW WC05H3E5, ZB Q-Solar 380L 10m2 & ZB OEG 150L & 3kW, 3330/3470/2660Wp Zuid, Gasloos sinds 2016, Nissan Leaf 62kWh Tekna, Waterluxe Duo 7, Bluetti 200Max+ 2x B230.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
“Een audio-installatie” zegt ons natuurlijk niks. Welke? Phono ingang of niet?

En opnemen op een Mac kan misschien als je een draaitafel met usb neemt. Maar ik zou het via een mengpaneel doen. Of helemaal niet, want de muziek is makkelijker te digitaal te vinden.

Welke platenspelers heb je al gezien?

Onder 200 is niet veel (nieuw) te vinden. Als je het kan oprekken is de Pro-Ject 1 wel iets. Maar dus wel een phono ingang of phono versterker nodig.

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:28

FeaR

In GoT we trust

Dit topic gaat op slot. Ik mis de eigen inzet die we op GoT wel verwachten. Ergens geen verstand van hebben is geen excuus, dan ga je je inlezen in het onderwerp. Zoals hierboven wel duidelijk wordt gemaakt leveren dit soort topics meer vragen dan antwoorden op doordat ook de template geheel genegeerd is.

[ Voor 7% gewijzigd door FeaR op 22-12-2020 09:51 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.