Dag Tweakers,
Dit weekend heb ik na lange tijd weer zelf onderdelen gekocht en een PC in elkaar gezet. Als ik de PC aanzet, dan gaan de alle fans aan (GPU, CPU, PSU en overige fans), maar krijg ik geen beeld. De monitor geeft namelijk aan dat er geen signaal is. De PC blijft echter wel aan staan (geen reboots oid).
Ik heb alle onderdelen eruit gehaald en opnieuw een poging gedaan om hem werkend te krijgen, maar dat mocht niet baten.
Ik heb gecheckt:
1) PSU kabels voor de CPU, GPU als die van de Mobo.
2) CMOS gereset door de batterij eruit te halen
3) RAM afzonderlijk van elkaar getest
Ik kan alleen niets meer verzinnen wat ik nog eventueel kan testen. Heeft iemand nog een goed idee?
Specs:
Intel Core i5 10400F
Asus PRIME B460M-A
Corsair DDR4 Vengeance LPX 2x8GB 3200 C16
Corsair TX650M V2 PSU
Kingston A400 960GB SSD
ZOTAC GAMING GeForce RTX 3060 Ti
Bij voorbaat dank!
Leroy
Dit weekend heb ik na lange tijd weer zelf onderdelen gekocht en een PC in elkaar gezet. Als ik de PC aanzet, dan gaan de alle fans aan (GPU, CPU, PSU en overige fans), maar krijg ik geen beeld. De monitor geeft namelijk aan dat er geen signaal is. De PC blijft echter wel aan staan (geen reboots oid).
Ik heb alle onderdelen eruit gehaald en opnieuw een poging gedaan om hem werkend te krijgen, maar dat mocht niet baten.
Ik heb gecheckt:
1) PSU kabels voor de CPU, GPU als die van de Mobo.
2) CMOS gereset door de batterij eruit te halen
3) RAM afzonderlijk van elkaar getest
Ik kan alleen niets meer verzinnen wat ik nog eventueel kan testen. Heeft iemand nog een goed idee?
Specs:
Intel Core i5 10400F
Asus PRIME B460M-A
Corsair DDR4 Vengeance LPX 2x8GB 3200 C16
Corsair TX650M V2 PSU
Kingston A400 960GB SSD
ZOTAC GAMING GeForce RTX 3060 Ti
Bij voorbaat dank!
Leroy