Ik zoek iemand die mij kan aangeven wat ik op dit moment het beste kan upgraden aan mijn PC. Aangezien ik zelf niet super veel ervaring heb met PC zelf samenstellen/upgraden, hoop ik die persoon hier te vinden!
Mijn PC ziet er als volgt uit:
CPU: Intel i5 7600K 3.80GHz
GPU: NVIDIA GeForce RTX 2060 6GB
Moederbord: Gigabyte Z270X Ultra Gaming
RAM: 16GB DDR4
PSU: 500 Watt
Opslag 1: 250 GB SSD (Windows 10)
Opslag 2: 1TB HDD
De reden voor de upgrade is eigenlijk heel simpel. Ik wil Call of Duty BOCW beter kunnen spelen. Ik speel nu op medium/low settings en daar wordt ik niet erg gelukkig van. Wat ik tijdens het gamen wel erg merk is dat mijn CPU richting of zelfs op de 100% komt en dat mijn GPU erg laag blijft, wat mijn vermoedens dan zijn is dat ik naar een nieuwe CPU moet zoeken.
Mocht er zo een reden bij jullie opkomen waardoor het bovenstaande probleem door wordt veroorzaakt en en geen directe upgrade nodig is, hoor ik het ook graag.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Bijgevoegd zijn afbeeldingen vanuit CPU-Z
Mijn PC ziet er als volgt uit:
CPU: Intel i5 7600K 3.80GHz
GPU: NVIDIA GeForce RTX 2060 6GB
Moederbord: Gigabyte Z270X Ultra Gaming
RAM: 16GB DDR4
PSU: 500 Watt
Opslag 1: 250 GB SSD (Windows 10)
Opslag 2: 1TB HDD
De reden voor de upgrade is eigenlijk heel simpel. Ik wil Call of Duty BOCW beter kunnen spelen. Ik speel nu op medium/low settings en daar wordt ik niet erg gelukkig van. Wat ik tijdens het gamen wel erg merk is dat mijn CPU richting of zelfs op de 100% komt en dat mijn GPU erg laag blijft, wat mijn vermoedens dan zijn is dat ik naar een nieuwe CPU moet zoeken.
Mocht er zo een reden bij jullie opkomen waardoor het bovenstaande probleem door wordt veroorzaakt en en geen directe upgrade nodig is, hoor ik het ook graag.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Bijgevoegd zijn afbeeldingen vanuit CPU-Z
![]() | ![]() | ![]() |
![]() |