Laserprinter - kleur

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• x-cessive
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-01 09:27
Ha Tweakers!

Ik zoek een?
Ik zoek een laserprinter (kleur) die ook kan scannen en kopiëren. Mijn vrouw zit in het onderwijs en moet wel eens wat printen, plus de kinderen en ik ben het beetje zat met de uitdrogende inkt, dus nu op zoek naar een laserprinter.

Wat is je budget?
Gezien we niet professioneel printen tussen de 300-350 dacht ik zo aan.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Juist dit punt heb ik geen idee, ik zie dat Lexmark aardig betaalbare printers heeft maar inkt is erg duur. De Canon (I-sensys) komt ook nog aardig uit de bus. Heb zelf nul ervaring hier verder mee dus ben benieuwd of er bepaalde merken juist aan te raden zijn en waar juist ver weg van te blijven. Op basis daarvan kan ik de pricewatch wel afstruinen naar de juiste versie.

Alvast dank voor jullie input!

Alle reacties

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:12

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Als je bijvoorbeeld een Canon i-Sensys MF742Cdw neemt, zijn de toners rond de 80 euro. Als je 2000 pagina's verder bent, is dat effe een investering ja...

Heb hier een vergelijkbare laserprinter staan, een HP CP2025n. We printen niet zo vaak, 4 jaar geleden de laatste toner aangeschaft.

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
PD2JK schreef op zondag 20 december 2020 @ 13:58:
Als je bijvoorbeeld een Canon i-Sensys MF742Cdw neemt, zijn de toners rond de 80 euro. Als je 2000 pagina's verder bent, is dat effe een investering ja...

Heb hier een vergelijkbare laserprinter staan, een HP CP2025n. We printen niet zo vaak, 4 jaar geleden de laatste toner aangeschaft.
Ik sluit mee hierbij aan. Ik heb 10 jaar lang een HP CM1312nfi gehad. Deze had echter last gekregen van een paar kleine gebreken (defecte sheetfeeder, vlekkende neptoner, ...).

Ik heb nu bovengenoemde Canon gekocht (in aanbieding voor 295). Mijn bevindingen heb ik in de productreview neergekalkt. Ben er prima over te spreken, maar houd er rekening mee dat dit eigenlijk een kantoorprinter is wat betreft de grootte en configureerbaarheid.