Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag games spelen op 1440p in 144hz, games zoals: Apex, PUBG, Rocket league. Zwaardere games mogen ook op lagere settings.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst maximaal €1300,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Schermen, muis + toetsenbord heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zal een lijstje maken van wat ik tot nu toe heb, graag hoor ik of jullie hier verbetering of aanpassingen voor hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, er hoeven van mij geen speciale looks/lichtjes op te zitten. Prestatie daar gaat het om.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik hoor graag of jullie mij kunnen adviseren op het huidige systeem wat ik bij elkaar heb verzameld. Tips zijn welkom, aangezien dit de eerste keer word dat ik een PC ga bouwen.
- Sharkoon S25-W - PC Behuizing – Zwart
- Intel Core i7-9700k
- Gigabyte Z390 Aorus Elite
- MS Windows 10 Home
- Cooler Master Hyper 212 Black Edition
- Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15
- Samsung 970 EVO 1TB
- Corsair CP-9020171 Power Supply Unit 550W
- Gigabyte Geforce RTX 2060 OC 6G
Ik wil graag games spelen op 1440p in 144hz, games zoals: Apex, PUBG, Rocket league. Zwaardere games mogen ook op lagere settings.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst maximaal €1300,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Schermen, muis + toetsenbord heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zal een lijstje maken van wat ik tot nu toe heb, graag hoor ik of jullie hier verbetering of aanpassingen voor hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, er hoeven van mij geen speciale looks/lichtjes op te zitten. Prestatie daar gaat het om.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik hoor graag of jullie mij kunnen adviseren op het huidige systeem wat ik bij elkaar heb verzameld. Tips zijn welkom, aangezien dit de eerste keer word dat ik een PC ga bouwen.
- Sharkoon S25-W - PC Behuizing – Zwart
- Intel Core i7-9700k
- Gigabyte Z390 Aorus Elite
- MS Windows 10 Home
- Cooler Master Hyper 212 Black Edition
- Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15
- Samsung 970 EVO 1TB
- Corsair CP-9020171 Power Supply Unit 550W
- Gigabyte Geforce RTX 2060 OC 6G