Ik heb al verschillende pogingen i.c.m.handleidingen geprobeerd om de bovenstaande update geïnstalleerd te krijgen op deze machine. Helaas wat ik ook probeer, de update word wel volledig gedownload, maar halverwege het installatie proces komt de volgende melding:
Er zijn problemen bij de installatie van de updates, maar we proberen de installatie later opnieuw uit te voeren. Als u dit bericht dan weer ontvangt en meer informatie wilt zoeken via internet of ondersteuning wilt, komt het volgende wellicht van pas: (0x800f0988)
Software:
Editie: Windows 10 Enterprise
Versie: 10.0.19042
Build: 1904220H2
Installatiedatum: 14-8-2020
Build van besturingssysteem: 19042.572
Ervaring: Windows Feature Experience Pack 120.2212.31.0
Hardware:
Processor: Intel(R) Core(TM) i7-6700 CPU @ 3.40GHz 3.41 GHz
Geïnstalleerd RAM-geheugen:16,0 GB
Basisbordproduct: Z170A KRAIT GAMING (MS-7984)
Naam: NVIDIA GeForce GTX 950
Type systeem: 64-bits besturingssysteem, x64-processor
Via Google vind je veel problemen terug met dezelfde foutcode. Zoals eerder aangegeven heb ik dus al verschillende stappenplannen geprobeerd te volgen om de update er toch op te krijgen. Helaas zonder succes. Wellicht heb ik niet de stappen helemaal in de perfecte volgorde uitgevoerd, of liep ik op bepaalde stappen vast.
Ik hoop dat er mede tweakers zijn die mogelijk een oplossing hebben. Het begint langzaam wel behoorlijk te frustreren, het systeem is dus echt niet meer optimaal bijgewerkt en beveiligd.
Help, alle suggesties/tips of evt aanvullende vragen zijn welkom.
Er zijn problemen bij de installatie van de updates, maar we proberen de installatie later opnieuw uit te voeren. Als u dit bericht dan weer ontvangt en meer informatie wilt zoeken via internet of ondersteuning wilt, komt het volgende wellicht van pas: (0x800f0988)
Software:
Editie: Windows 10 Enterprise
Versie: 10.0.19042
Build: 1904220H2
Installatiedatum: 14-8-2020
Build van besturingssysteem: 19042.572
Ervaring: Windows Feature Experience Pack 120.2212.31.0
Hardware:
Processor: Intel(R) Core(TM) i7-6700 CPU @ 3.40GHz 3.41 GHz
Geïnstalleerd RAM-geheugen:16,0 GB
Basisbordproduct: Z170A KRAIT GAMING (MS-7984)
Naam: NVIDIA GeForce GTX 950
Type systeem: 64-bits besturingssysteem, x64-processor
Via Google vind je veel problemen terug met dezelfde foutcode. Zoals eerder aangegeven heb ik dus al verschillende stappenplannen geprobeerd te volgen om de update er toch op te krijgen. Helaas zonder succes. Wellicht heb ik niet de stappen helemaal in de perfecte volgorde uitgevoerd, of liep ik op bepaalde stappen vast.
Ik hoop dat er mede tweakers zijn die mogelijk een oplossing hebben. Het begint langzaam wel behoorlijk te frustreren, het systeem is dus echt niet meer optimaal bijgewerkt en beveiligd.
Help, alle suggesties/tips of evt aanvullende vragen zijn welkom.
[ Voor 3% gewijzigd door KatzNL op 20-12-2020 13:16 ]