Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-01 10:38
Ik heb sinds een week of 5 een vreemd probleem met streaming video op mijn Huawei P20 Lite met Android 10. Ik kan op bepaalde momenten geen streaming video meer afspelen. Ineens werkt streamen in geen enkele app meer. De streams laden niet. YouTube, Netflix, Videoland, Disney+ maar ook op Instagram en LinkedIn wil niets met bewegend beeld meer werken.

Het enige wat lijkt te helpen is een volledige reboot. Dan werkt alles weer even maar het is een kwestie van tijd wanneer de boel er weer mee ophoudt. Het lijkt een soort netwerkprobleem (UDP streams?) dus om daar het e.e.a. uit te sluiten heb ik zowel via mijn eigen wifi AP als via 4G als via de 4G/wifi hotspot van m'n werk geprobeerd. Geen verschil, het probleem ontstaat hoe dan ook.

Ik heb geprobeerd te zoeken maar ik kan nergens dergelijk probleem terugvinden. En "even rebooten" is meestal het advies... Daar heb ik niet zoveel aan ;) Ik wil de oorzaak weten. Heeft iemand enig idee?

Rookworst zonder R is ook worst.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellah
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 24-04-2021
Ik heb precies hetzelfde probleem, ook met EMUI 10.0.0. Dus reageer ik even in de hoop dat ik een melding krijg als iemand een oplossing weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-01 10:38
Je hebt er mogelijk niets aan, maar bij mij verdween het probleem als sneeuw voor de zon. Ik heb er wekenlang last van gehad en ineens was het weg. Ik heb inmiddels 10.0.0.12/10.0.0.277.

Updaten heb je vast al geprobeerd?

Het leek er overigens bij mij op dat de app van Videoland bij mij het probleem elke keer veroorzaakte. Na Videoland deed niets het meer. Kan dat bij jou ook zo zijn?

Rookworst zonder R is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellah
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 24-04-2021
Dank je wel!
Dat helpt zeker. Dan heb ik er in ieder geval wat meer geduld mee.
Ik heb geen Videoland. Maar zal eens kijken of er updates zijn!