Ahrend archiefkast beter inrichten

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:53
Enkele jaren geleden heb ik voor mijn "kantoorkamer" een tweedehands ahrend archiefkast gekocht.
Makkelijk om spullen uit het zicht in op te bergen, maar qua indeling niet echt handig.

Het is een eenvoudige kast van 140x120cm met 4 schappen.
Ik merk dat alles er gewoon ingegooid wordt en na verloop van tijd elke vorm van orde ontbreekt.

Het lijkt me daarom handig om lades of scheidingen aan te brengen, maar ik krijg er praktisch niets over gevonden.

Kan iemand me in de goede richting wijzen? Bestaan er officiele accessoires voor (ahrend) archiefkasten, of moet ik zelf creatief zijn?

Dit zijn voorbeelden, maar het zijn slechts impressies van respectievelijk een hele kast die te koop stond en een legbord, dus de lades zelf stonden niet te koop.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JbH94a_HUHBVdg78rZoJyVEo-ck=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/xahl10E5PQkKHgeFwNO4pNJ5.jpg?f=user_large

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rob079
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:12
Ik weet natuurlijk niet wat je wil opbergen, groot/klein materiaal. Maar je kunt denken aan opbergbakken zoals bijv. Vink in Lisse of Kruizinga verkoopt. Of google eens op "opbergsysteem"...
En al gedacht aan zelf op maat maken van hout bijv.?

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:53
@rob079 Bedankt voor je antwoord, dat zijn bruikbare tips!