Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• r.jongeleen
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 27-07 19:23
Mijn vraag
ik zoek een kvm switch met minimaal 8 porten met usb ondersteuning en het moet mountable zijn in mijn rack ik heb max 100 euro er aan uit te geven

wat is jullie advies kan ik die nieuw ergens krijgen of word dit 2e hands en zo ja welke zal ik dan nemen?

ik heb zelf al wel iets gevonden maar ik twijfel of dit wat is namelijk de hp TFT7600 G2 voor 105 euro

Relevante software en hardware die ik gebruik
2x supermicro

en dan een aantal dell servertjes

Alle reacties

• HKLM_
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 16:42
Kan je niet beter idrac configureren heb je dat hele kvm ding niet nodig.

• r.jongeleen
ja... maar het zijn oudere servers denk aan 771 socket servers dus dat is niet echt makkelijk te doen als je die wilt installeren enzo :) en daar bij moeten we ook nog wel alle netwerk kabels opnieuw ff uit zoeken

edit:

de supermicro servers zijn 1366 en 2011
maar in de 1366 server is java vereist met een plugin die niet meer werkt (heb ik al geprobeert)

[Voor 26% gewijzigd door r.jongeleen op 20-12-2020 10:18]

• Poltergeist
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 14:40
Die TFT7600 is geen usb hub... Is een scherm+toetsenbord met VGA aansluiting, wat je dan weer op een KWM switch kunt aansluiten.
Manual:
https://support.hpe.com/h...ale=en_US&docId=c02511852

[Voor 26% gewijzigd door Poltergeist op 20-12-2020 11:12]

• r.jongeleen
ik had gezien dat het ook een kvm is gezien de netwerk porten aan de achterkant maar het zou kunnen dat ik dat mis heb haha

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True