Toon posts:

Wat te denken van dds.nl adsl?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ze bieden BBned aan voor F98

Is dat wat?

Ik ben zojuist van Chello verlost!

Geraak ik van den regen in den drup?

Toevoeging: Ik heb Chello opgezegd, ik ben inmiddels afgesloten, en ik vraag mij nu af wat de beste keus voor mij is op dit moment: BabyXL of BBned? Met ook nog een keus tussen verschillende leveranciers, waarvan dds.nl er één is.

Ik hoop dat mijn vraag nu duidelijk is????

Verwijderd

Wat merk je er zelf van? Als jij het die 98 piek waard vind, is er toch niets mis mee??

/me snapt die topics niet waarin mensen eerst iets kopen en dan vragen of ze er tevreden mee gaan zijn...

Verwijderd

Op maandag 13 augustus 2001 01:04 schreef MREn het volgende:
Wat merk je er zelf van? Als jij het die 98 piek waard vind, is er toch niets mis mee??

/me snapt die topics niet waarin mensen eerst iets kopen en dan vragen of ze er tevreden mee gaan zijn...
idd helemaal mee eens.. beter eerst ff vragen :) of ergens anders zoeken ofzo :+

Verwijderd

Topicstarter

Sorrie, ik snap niet wat je bedoelt

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 13 augustus 2001 01:08 schreef mafiasven het volgende:

[..]

idd helemaal mee eens.. beter eerst ff vragen :) of ergens anders zoeken ofzo :+
Snap ik dus ook niet

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb toch nog niet!
Dan kan ik er toch nog niet zoveel van vinden!

Verwijderd

hmmz 3 reply's hadden ook samengevat kunnen worden :)
maar t lijkt alsog je over gestapt bent naar dds.nl adsl en dan gaat vragen hoe t is :)
moet je begin reply denk ik ff editten dan snappen de mensen het :+
Pagina: 1