Ik zie niet wat er niet eerlijk is aan deze review. Hiervoor zijn juist reviews in het leven geroepen, zodat mensen op een eerlijke manier hun ervaring kunnen delen.
De verzending was niets mis mee: 5 sterren.
Communicatie is slecht: 2 sterren. We maakten ons erg zorgen om het geld. Er zat veel tijd tussen de berichten.
Omschrijving is zeer slecht. Dit is zeker geen laptop in "goede staat". Hier is er meer over te vinden:
https://mobico.nl/informatie/productcondities/
Foto's delen in deze chat is ook geen probleem. Dit is het probleem wat wij ondervonden tijdens het booten:
De staat van de laptop was nog te overzien als alles goed zou werken. Het is immers ook een laptop van 150 euro. Maar communiceer dit dan in ieder geval in de omschrijving.
Maar als de onderkant van de laptop eraf valt, de hardeschijfcover ook meteen zit gaan er toch alarm bellen rinkelen. De laptop is ook nog is een keer goed gevallen.
Als alles omschreven was is in de advertentie, dan had ik deze review ook nooit geschreven en de laptop niet overgenomen.
Maar als je een kapot product ontvangt van iemand en je moet de gehele verzendkosten vergoeden terwijl je hier zelf helemaal niets aan kan doen is het toch vreemd. Waarschijnlijk als iemand dit bij jou deed (webshop, particulier, etc) had je hier ook nooit meer iets besteld.
Een berichtje sturen van: "Joh de laptop ontvangen, over x aantal dagen betaal ik het geld terug" zou toch heel fijn geweest zijn.
Maar van mij mag de review verwijderd worden. Ik hoop alleen in de toekomst dat er beter gecommuniceerd gaat worden en dat de beschrijving overéén komt met wat je koopt.