Ik vermoed een defect in de verlichting. Dat is op zich repareerbaar, maar als je het laat doen, dan gaat dat al snel oneconomisch worden. Zelf doen is waarschijnlijk de enige economische methode om het te repareren. Het beste wat je kunt doen is de TV met een schroevendraaier uit elkaar halen tot je bij de ledstrips bent, inspecteren wat daar mis mee is en kijken of je aan nieuwe ledstrips kunt komen (op AliExpress wordt veel aangeboden).
Mocht je dat niet zien zitten, dan denk ik dat je de televisie als verloren moet beschouwen.
Mocht je dat niet zien zitten, dan denk ik dat je de televisie als verloren moet beschouwen.
Geen garantie, dan zelf knutselen. Backlight is defect, reparatie is waarschijnlijk duurder dan de waarde van de TV. Ik heb het 55" broertje en die was al nieuw rond de € 700 bij een MM BTW actie. Na zo veel jaar is economische waarde hooguit € 100-150 en zal reparatie meer kosten wanneer je het niet zelf doet.
Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.