Beste tech aankopen van 2020

Pagina: 1
Acties:
  • 712 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoeiedagEem
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22-09 11:17
Het is december, het jaar is bijna voorbij! Tijd voor een tech-recap. _/-\o_ Ik ben benieuwd naar jullie beste een of twee tech aankopen van 2020.

Ik trap af: Ik heb behoorlijk veel tech gekocht gedurende het jaar: nieuwe front speakers (black friday sale), een nieuw FHD gaming scherm, nieuwe WIFI accesspoints, een nieuwe NAS, een nieuwe telefoon, maar waar ik de meeste plezier aan beleef zijn:
  • Mijn nieuwe Keychron K1 v4 TKL mechanische (travel) toetsenbord voor mijn werk als consultant.
  • Mijn andere favoriet is een nieuw Honeywell WIFI thermostaat systeem waarmee ik diverse kamers afzonderlijk van elkaar kan verwarmen. Superhandig voor het thuiswerken en gamen in mijn kantoor / gamekamer.
Ik ben erg benieuwd naar een ieders beste of favoriete aankoop! 8)

[ Voor 5% gewijzigd door GoeiedagEem op 19-12-2020 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13:02
Voor mij is dat de PS5, voor de rest heb ik geen tech gekocht. De grote tech aankopen komen voor mij over 2 jaar ongeveer als mijn vriendin en ik een huis gaan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasparov
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-10 19:42
Voor mij de Mpow M30 Plus, geweldige in ear bluetooth headphones.
Je komt niet snel zonder stroom te zitten, de case heeft een 2600 mAh batterij, waterdicht, complete bediening, goed te gebruiken met sport (zullen niet snel uit je oor kunnen vallen).
Daarnaast ook echt wel goedkoop met een prijs onder de 50 euro. Geweldige bang for buck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 15:09
Beste tech product die ik heb gekocht heb heeft bijna elk jaar altijd met audio te maken. Dit jaar met afstand de winnaar....

Een Intel Nuc om de Roon Rock core op te draaien. Ding is stil, start in 25 seconden op en Roon is geweldig.

https://roonlabs.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:49
Op de valreep de AirPods Max ik heb dit jaar ook een redelijk lijstje gekocht maar deze aankoop bevalt echt het beste.

Als 2de mijn thuiswerkplek. Niet perse 1 specifiek ding ervan maar:
- Fatsoenlijke webcam
- Stoel
- zit/sta bureau
- Extra scherm + arm voor beide schermen
- Mooie stand voor m'n Mac zodat die achter het scherm kan staan
- USB switch zodat het allemaal kan wisselen zonder kabels te trekken
- Slimme verlengsnoer zodat ik het allemaal via 'Hey Siri' aan en uit kan zetten elke ochtend

Dit was in maart echt wel de investering waard en daarna dus nog wat kleine dingen aan geüpdatet en aangepast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06:45
Ik heb dit jaar vanwege het thuiswerken een Sony WH-1000XM3 (noise cancelling headphones) gekocht.
De koptelefoon heeft goed geluid, uitstekende noise cancelling en hij zit ook fijn! Kost wel aardig wat, maar dat is hij zeker waard gebleken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• erwn
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Sjurm schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 18:44:
Ik heb dit jaar vanwege het thuiswerken een Sony WH-1000XM3 (noise cancelling headphones) gekocht.
Idem, daar ben ik ook heel blij mee.

En meer generiek een goede thuiswerkplek an sich. In het begin maar gegokt dat het het geld waard zou zijn en dat bleek (helaas) zeker waar. (Tip: ik zou nu wel een elektrisch i.p.v. handmatig zit/sta-bureau kopen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-10 12:00

Ardana

Mens

Opsomtopics zijn helaas niet de bedoeling.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.