Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ICT_NERD
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 30-01-2021
Beste Tweakers

Ik heb sinds gisteravond problemen met snapchat de app was heel traag dus ik heb snapchat verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar nu ben ik mijn wachtwoord vergeten dus ik wil mijn wachtwoord resetten met mijn telefoonnummer maar dan krijg steeds foutmeldingen ( zie screenshots ) ik heb vaker mijn wachtwoord gereset met mijn telefoonnummer en toen werkte het gewoon ik wil absoluut geen nieuwe acount aanmaken omdat ik hoge streaks heb en veel foto's in herinneringen heb maar als ik geen andere keus heb moet het maar Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d4gzC9_nOIWmX4blewbTrawHysI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NxbIkioLL6PjDDiqBQX61COC.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c4AFlVcEL-UBe38iyx16wfnQJEk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XmtvcaQU7nmkXCq5WEWx8oOj.jpg?f=fotoalbum_large

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

ik ben mijn e-mail adres vergeten dus ik kan de wachtwoord niet resetten met me e-mail adres

[ Voor 3% gewijzigd door ICT_NERD op 19-12-2020 15:57 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smartphonetips
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 26-05 21:37
Je bent je wachtwoord én je e-mailadres vergeten? Misschien moet je toch eens een wachtwoordmanager beginnen gebruiken. Probeer dan wel het ene wachtwoord te onthouden dat je voor je kluis gebruikt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Hoe kan je een e-mail adres vergeten. Dit ruikt niet fris. We gaan niet helpen om de snapchat van een ander te hacken.

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ICT_NERD
Wim-Bart schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 19:05:
Hoe kan je een e-mail adres vergeten. Dit ruikt niet fris. We gaan niet helpen om de snapchat van een ander te hacken.
Dit is mijn eigen acount en inderdaad dom om mijn e-mail adress te vergeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Kan je niet een oud nummer gebruiken wat je ook gebruikt hebt bij activering? Indien je geen toegang meer hebt tot zowel dit nummer als het e-mail adres kan je het account afschrijven. Snapchat zal het account niet vrijgeven. Dat is een reden dat ik nooit mobiel nummer wijzig en zuinig ben op mijn e-mail adressen.

Overigens al geprobeerd met de 0 voor de 06 en zonder 0 voor de 6. Ik had ook pas geleden dat mijn nummer niet gepakt werd op een dienst omdat ik (logisch) dacht, +3164.... En toen bleek het?+31064.... te zijn.

[ Voor 25% gewijzigd door Wim-Bart op 19-12-2020 19:29 ]

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ICT_NERD
[quote]Wim-Bart schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 19:26:
Kan je niet een oud nummer gebruiken wat je ook gebruikt hebt bij activering? Indien je geen toegang meer hebt tot zowel dit nummer als het e-mail adres kan je het account afschrijven. Snapchat zal het account niet vrijgeven. Dat is een reden dat ik nooit mobiel nummer wijzig en zuinig ben op mijn e-mail adressen.

Overigens al geprobeerd met de 0 voor de 06 en zonder 0 voor de 6. Ik had ook pas geleden dat mijn nummer niet gepakt werd op een dienst omdat ik (logisch) dacht, +3164.... En toen bleek het?+31064.... te zijn.

[/quote

ik heb de telefoonnummer die ik nu heb gebruikt voor de actievering ik heb vaker me wachtwoord gereset met het zelfde telefoonnummer maar nu krijg ik steeds dit

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d4gzC9_nOIWmX4blewbTrawHysI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NxbIkioLL6PjDDiqBQX61COC.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c4AFlVcEL-UBe38iyx16wfnQJEk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XmtvcaQU7nmkXCq5WEWx8oOj.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door ICT_NERD op 19-12-2020 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ben je van provider gewisseld sinds je vorige reset per telefoon?

Verder kan ik er écht niet bij hoe je je email én je wachtwoord kunt vergeten. Wachtwoord kan ik nog enigszins inkomen maar als je je email vergeet dan gebruik je emailadressen dus ook als waren ze pleepapier. Neem de tip van @Smartphonetips ter harte en gebruik een wachtwoordmanager.

[ Voor 12% gewijzigd door RobIII op 19-12-2020 19:38 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:40

13art

Moderator Mobile
Modbreak:Wij kunnen je hier niet helpen om buiten de gebaande paden je account terug te krijgen. Je enige optie is nog in contact komen met snapchat. Aangezien we je hier niet kunnen helpen gaat dit topic dicht.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.