Beste Tweakers
Ik heb sinds gisteravond problemen met snapchat de app was heel traag dus ik heb snapchat verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar nu ben ik mijn wachtwoord vergeten dus ik wil mijn wachtwoord resetten met mijn telefoonnummer maar dan krijg steeds foutmeldingen ( zie screenshots ) ik heb vaker mijn wachtwoord gereset met mijn telefoonnummer en toen werkte het gewoon ik wil absoluut geen nieuwe acount aanmaken omdat ik hoge streaks heb en veel foto's in herinneringen heb maar als ik geen andere keus heb moet het maar:strip_exif()/f/image/NxbIkioLL6PjDDiqBQX61COC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XmtvcaQU7nmkXCq5WEWx8oOj.jpg?f=fotoalbum_large)
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
ik ben mijn e-mail adres vergeten dus ik kan de wachtwoord niet resetten met me e-mail adres
Ik heb sinds gisteravond problemen met snapchat de app was heel traag dus ik heb snapchat verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar nu ben ik mijn wachtwoord vergeten dus ik wil mijn wachtwoord resetten met mijn telefoonnummer maar dan krijg steeds foutmeldingen ( zie screenshots ) ik heb vaker mijn wachtwoord gereset met mijn telefoonnummer en toen werkte het gewoon ik wil absoluut geen nieuwe acount aanmaken omdat ik hoge streaks heb en veel foto's in herinneringen heb maar als ik geen andere keus heb moet het maar
:strip_exif()/f/image/NxbIkioLL6PjDDiqBQX61COC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XmtvcaQU7nmkXCq5WEWx8oOj.jpg?f=fotoalbum_large)
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
ik ben mijn e-mail adres vergeten dus ik kan de wachtwoord niet resetten met me e-mail adres
[ Voor 3% gewijzigd door ICT_NERD op 19-12-2020 15:57 ]