Max Payne Niet Werkend Met Win2k + SP2 ?

Pagina: 1
Acties:

• Morph666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-11-2025
vanaf eergister draaide ik win2k maar daarvoor draaide ik altijd winMe maar onder winME deed ie het ook niet ( mp ), ik heb dus een AMD 1200mhz, 320sdram (pc133), voodoo3, abitkt7 raid , IBM 30gb 7200rpm , 12x40 liteon DVD
maar hij laad en je hoort de hdd draaien ( :9 ) en dan blijft ie de rest van de tijd met het lampje van me dvd speler knipperen en de hdd is stil wat ik ongeveer 30 minuten heb laten lopen en toen nog geen eind aan was. er komt ook geen error ofso

iemand enig id?

Pls Help Me! Ik heb het spel al een week en heb het nog niet eens kunnen spelen!

Verwijderd

Slechte cd of misschien een vieze lens? Reinig je dvd-speler eens met zo'n speciale cd en check de cd op krasjes enzo. :)

Misschien wel een cd met bad sectors :?

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Als je meerdere CD drives hebt - probeer het eens in een andere, dat werkte bij mij.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• Nukubu
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Probeer anders eens een No-Cd patch.

• Morph666
allemaal heel erg bedankt..

het was een iso die ik op een cd had gebrand denk ik met bad sector ik heb met no cd geprobeerd en het draaid!

hmmz heeft dit geen effect ofso op het spel
dat ik geen muziek heb of geen speciale filmpjes ofso :? :?

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-02 22:10

Tachyon

pop the glock

Vergis ik me of is dit een beetje Ali Illegali? ;)

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Ja Ali illegali heeft hier wel wat mee te maken denk ik. LOL.

ik moet ook zo lachen om die uitspraken als
"HELP!! mij OFP gaat steeds langzamer lopen!!! Wat is er aan de hand!?"

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:07

Wildfire

Joy to the world!

Bij mij draait Max Payne goed onder W2K+SP2. Ik heb alleen last van de taakbalk-bug... :(

Tsja, het is dat je geen legale MP hebt want anders had je de v1.01 patch kunnen proberen met een nieuwere SafeDisc beveiliging...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• SmidsY
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-02 20:27

SmidsY

hallo!?.............

Ik heb alleen last van de taakbalk-bug... :(
Is daar wat aan te doen, ik heb hem alleen tijdens level laden, maar best wel irri, non theless

Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.

• datwainer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

datwainer

#tweakers.net @ sorcery

Op maandag 13 augustus 2001 12:14 schreef SmidsY het volgende:

[..]

Is daar wat aan te doen, ik heb hem alleen tijdens level laden, maar best wel irri, non theless
Hier btw ook win2k en sp2 en hij draait perfect (legaal :), maar je zou kunnen proberen om je taakbalk niet altijd ontop te laten zijn, iig dat is een bekend probleem, dus iets van rechtsklikken op je taakbalk en dan Always On Top uitschakelen :)

Under Construction

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-02 17:42

MartNL

Op maandag 13 augustus 2001 12:00 schreef Brian Dickens het volgende:
Bij mij draait Max Payne goed onder W2K+SP2. Ik heb alleen last van de taakbalk-bug... :(

Tsja, het is dat je geen legale MP hebt want anders had je de v1.01 patch kunnen proberen met een nieuwere SafeDisc beveiliging...
Dat kan nu ook nog wel hoor.. Die patch moet je gewoon ophalen bij www.gamecopyworld.com
.

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 08:48

Theeboon

theebonen bestaan!

|:(
Duh, de ISO moet je ook draaien met een crack, die staat meestal op de CD erbij.

"I sit in my room and imagine the future."

Verwijderd

Ik heb een ander probleem met MAX PAYNE..als ik het spel heb geinstalleerd krijg ik wel dat game menu'tje waarin PLAY, RE0-install en dat soort dingen staan

als ik dan op play druk krijg ik even dat kleine max payne icoontje te zien, de cd-rom begint wat snel te draaien, maar ik kom niet in het spel...

waar kan dit aan liggen??

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-02 17:42

MartNL

Op maandag 13 augustus 2001 15:03 schreef hardenberg het volgende:
Ik heb een ander probleem met MAX PAYNE..als ik het spel heb geinstalleerd krijg ik wel dat game menu'tje waarin PLAY, RE0-install en dat soort dingen staan

als ik dan op play druk krijg ik even dat kleine max payne icoontje te zien, de cd-rom begint wat snel te draaien, maar ik kom niet in het spel...

waar kan dit aan liggen??
Heb je het al geprobeerd vanuit de dir op te starten maxpayne.exe.

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Ik denk dat je net als de topicstarter een nocd crack moet halen...

Steam

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:07

Wildfire

Joy to the world!

Op maandag 13 augustus 2001 13:14 schreef datwainer het volgende:

[..]

Hier btw ook win2k en sp2 en hij draait perfect (legaal :), maar je zou kunnen proberen om je taakbalk niet altijd ontop te laten zijn, iig dat is een bekend probleem, dus iets van rechtsklikken op je taakbalk en dan Always On Top uitschakelen :)
Had ik ook al geprobeerd, maar dat hielp dus ook niet... :(

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Morph666
Hmmz... allemaal ik heb het probleem gevonden
ten eerste de dino-iso is verkeerde das een half gare japanse en duitse in een iso :O

de clonecdiso werkt perfect gewoon met cd spelen enzo...
had gewoon een bad cd met bad sector erop

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:19
Mijn uhmz dino is gewoon UK en werkt perfect onder win2k met SP2

Flickr | Lego collectie

Pagina: 1