Build The Right Thing and Build The Thing Right
Vraag
Alle reacties
Dit is overigens niet bedoeld om mee te gamen zoals jullie kunnen begrijpen! Het gaat gewoon om zakelijke toepassingen.
Ik heb deze resolutie perfect werkend gehad op mijn MacBook Pro 16 inch 2019. Wel had die het probleem dat hij heel warm werd bij het gebruik van een extern scherm, maar dat was blijkbaar niet aan die resolutie toe te schrijven...
Was dat model met dedicated GPU?
Nee, die had de 5500M wel onboard... Maar ik weet niet of die eigenlijk altijd gebruikt werd.
De 5500M is dedicatedThibautVos schreef op zondag 20 december 2020 @ 10:42:
Nee, die had de 5500M wel onboard... Maar ik weet niet of die eigenlijk altijd gebruikt werd.
Geïntegreerde chips in de processor zijn er tegenwoordig wel veel, daar doelt TS op. de 16" heeft geen model met alleen Intel video. De 13" modellen met Intel chips hebben dat allemaal wel, die hebben geen optie voor een dGPU zoals de 5500M
I reject your reality and substitute my own - R7 5800X3D - B550M PG Riptide - 32GB Ballistix DDR4-3600 @ C15 - RX7800XT - V750 Gold
Hou het aantal hertz in de gaten. Sowieso ga je beeld krijgen en zal je mac wat harder moeten werken maar het kan dus wel.
Dit draadje al gezien?
Kan een Macbook Pro een 5120x1440 monitor aansturen?
JoepW De topicstarter haalt maar 30hz.
Echter heeft hij een 1 jaar oudere macbook.
Allemaal vrij recent.
Dit draadje al gezien?
Allemaal vrij recent.
[ Voor 25% gewijzigd door Riptide op 22-12-2020 00:37 ]
Jazeker gezien! Echter nu is MacOS Big Sur uit en het topic was inderdaad 1 jaar oud, daarom dat ik dacht: misschien dat het wat vervallen is.Riptide schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 00:21:
Hou het aantal hertz in de gaten. Sowieso ga je beeld krijgen en zal je mac wat harder moeten werken maar het kan dus wel.
Dit draadje al gezien?
Allemaal vrij recent.
Excuus, ik had het topic zeker gezien, maar nog niet ver genoeg doorgelezen. Ik zie inderdaad dat de conclusie (zelfs met Big Sur) is 30 hz. Maargoed, 30 hz is natuurlijk echt wel een uitdaging
[ Voor 19% gewijzigd door Freek1710 op 22-12-2020 09:08 ]
Als 30hz geen probleem is dan kan je het doen indd. Persoonlijk zou ik voor een hogere hertz gaan maar dat komt omdat ik lange dagen maak achter een scherm voor mijn werk. Hogere hertz is rustiger...
Pagina: 1