Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een NAS die past bij mijn behoefte:
Wat is je budget?
Max 400 euro. Incl. schijven.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb goede verhalen gehoord over het gebruikersgemak van Synology. Ik kijk hierbij bijvoorbeeld naar de DS220j, DS218 of DS220+ maar vraag me af of de verschillen het prijsverschil waard zijn.
Daarnaast zie ik de WD Red veel aangeraden maar snap ik het verschil niet tussen WD Red en WD Red Plus. Prijsverschil is nihil, wat is de betere optie?
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik werk met Windows PC en laptops die de NAS zullen benaderen. Daarnaast zou ik ook graag via een Raspberry Pi met bijv. Kodi bestanden willen kunnen afspelen.
Ik ben op zoek naar een NAS die past bij mijn behoefte:
- Autmatische backup maken van (mappen met) documenten, foto's, video
- Bestanden via het netwerk voor alle devices toegankelijk kan maken
- Media streamen vanaf een TV (of HTPC of Raspberry Pi
Wat is je budget?
Max 400 euro. Incl. schijven.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb goede verhalen gehoord over het gebruikersgemak van Synology. Ik kijk hierbij bijvoorbeeld naar de DS220j, DS218 of DS220+ maar vraag me af of de verschillen het prijsverschil waard zijn.
Daarnaast zie ik de WD Red veel aangeraden maar snap ik het verschil niet tussen WD Red en WD Red Plus. Prijsverschil is nihil, wat is de betere optie?
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik werk met Windows PC en laptops die de NAS zullen benaderen. Daarnaast zou ik ook graag via een Raspberry Pi met bijv. Kodi bestanden willen kunnen afspelen.
[ Voor 4% gewijzigd door Mycroft op 19-12-2020 13:32 ]