Kras in monitor. Hoe te repareren?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZelianGuy
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-07 19:59
Ongeluk zit in een klein hoekje. En heb tijdens het verplaatsen van mijn kast de volgende kras in mijn monitor verwerkt. Het is mijn hoofdmonitor en best wel zichtbaar. Zijn er handige tips of trucs om de kras minder zichtbaar te maken?

Alvast bedankt voor jullie hulp! O-) O-) O-)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j24ve9JGJAXFbpyUIkiVdTX_gr8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fbuGgoQ7Hgyr5i6y13vOknF1.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Nu online
Kan je de kras voelen met je nagel? Wat voor scherm is het ? want het heeft beetje weg van kras in smartphone scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZelianGuy
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-07 19:59
Het gaat om een voelbare kras in de Acer TFT 27" XB Predator XB271HU.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inviscid
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 03-10 12:58
Een beetje vaseline werkte bij mij om een kras onzichtbaar te maken. (op een IPS paneel)

Het was wel lastig om de kras goed te verbergen zonder een vette streep er omheen. Ik was uiteindelijk een paar dagen bezig: dan ging ik zitten en zag ik toch onder een bepaalde hoek een vetstreep ofde kras weer. Nu een redelijke balans en geen van beide zichtbaar als je recht op het scherm kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:18
Ik denk dat je met een screenprotector over je hele scherm er ook voor zorgt dat ie nauwelijks tot niet meer zichtbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:18

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

zunrob schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 21:35:
Ik denk dat je met een screenprotector over je hele scherm er ook voor zorgt dat ie nauwelijks tot niet meer zichtbaar is.
Screen protector voor een 27" scherm bestaat dat :o blijkbaar wel :)

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Pagina: 1