Kan je de kras voelen met je nagel? Wat voor scherm is het ? want het heeft beetje weg van kras in smartphone scherm
Het gaat om een voelbare kras in de Acer TFT 27" XB Predator XB271HU.
Een beetje vaseline werkte bij mij om een kras onzichtbaar te maken. (op een IPS paneel)
Het was wel lastig om de kras goed te verbergen zonder een vette streep er omheen. Ik was uiteindelijk een paar dagen bezig: dan ging ik zitten en zag ik toch onder een bepaalde hoek een vetstreep ofde kras weer. Nu een redelijke balans en geen van beide zichtbaar als je recht op het scherm kijkt.
Het was wel lastig om de kras goed te verbergen zonder een vette streep er omheen. Ik was uiteindelijk een paar dagen bezig: dan ging ik zitten en zag ik toch onder een bepaalde hoek een vetstreep ofde kras weer. Nu een redelijke balans en geen van beide zichtbaar als je recht op het scherm kijkt.
Ik denk dat je met een screenprotector over je hele scherm er ook voor zorgt dat ie nauwelijks tot niet meer zichtbaar is.
Screen protector voor een 27" scherm bestaat datzunrob schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 21:35:
Ik denk dat je met een screenprotector over je hele scherm er ook voor zorgt dat ie nauwelijks tot niet meer zichtbaar is.
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Pagina: 1