Ik heb net een nieuwe monitor gekocht (iiyama ProLite XUB3493WQSU-B1) en aangesloten op mijn laptop met een HDMI kabel. Echter, het beeldscherm van de iiyama gaat de hele tijd voor een paar seconde op zwart waarna het weer gewoon aan gaat, om het vervolgens weer opnieuw te doen
Ik heb al een andere HDMI kabel geprobeert en als ik mijn laptop op bijvoorbeeld een TV aansluit zijn er geen problemen. Er zit ook een Displayport kabel bij maar deze past niet in mijn laptop, dus dit heb ik nog niet geprobeerd.
Als ik niks doe dan doet het scherm het prima, maar vooral als ik bijvoorbeeld naar Chrome ga of een YouTube video start gaat die steeds even op zwart
Zou iemand mij kunnen helpen?
.
Ik heb al een andere HDMI kabel geprobeert en als ik mijn laptop op bijvoorbeeld een TV aansluit zijn er geen problemen. Er zit ook een Displayport kabel bij maar deze past niet in mijn laptop, dus dit heb ik nog niet geprobeerd.
Als ik niks doe dan doet het scherm het prima, maar vooral als ik bijvoorbeeld naar Chrome ga of een YouTube video start gaat die steeds even op zwart
Zou iemand mij kunnen helpen?
.
[ Voor 12% gewijzigd door nrebers00 op 19-12-2020 12:30 ]