Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRooney
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-07 20:07
Met deze melding word ik nu al een tijd geconfronteerd. ik probeer iets kleins als een screenshot te uploaden via twitter. en wat ik ook doe: ik blijf deze melding krijgen:
kan vorige bewerking niet voltooien. te weinig geheugen.

Ik heb al heel veel ruimte vrijgemaakt, ik heb ccleaner erop gezet om cache op te ruimen ik heb al een vergelijkbaar topic gelezen, hier op tweakers. ik heb diverse tabbladen van de browser gesloten. niets helpt. terwijl ik 4 gb ruimte vrij heb. en ik nu niet eens een screenshot van 158kb kan uploaden naar twitter. ik heb in de tussentijd al wel nog wat nieuwe apps op mijn telefoon kunnen zetten. daar was blijkbaar geen geheugenprobleem.

Ik krijg de melding met de chrome browser. als ik het met duckduckgo probeer krijg ik geen foutmelding maar gebeurt er verder ook niks, dus daarmee kom ik dan ook niet verder. Ik had het probleem ook toen ik recent een screenshot wilde uploaden hier op tweakers om in een bericht op te nemen. toen kreeg ik dezelfde melding.

Hoe kan dit en hoe kan ik het oplossen?

edit: andere browser gebruiken was de oplossing. Blijkbaar heeft Chrome problemen met Samsung telefoons. Firefox browser gebruiken en ik had nergens meer last van.

[ Voor 7% gewijzigd door DeRooney op 19-12-2020 13:29 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smartphonetips
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 26-05 21:37
Lukt het via de Twitter app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRooney
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-07 20:07
die gebruik ik niet. gebruik twitter niet zoveel en gebruik het enkel in de browser. In Chrome en DuckDuckGo lukte het niet. In firefox lukte het direct.