Bose Cubes aansluiting reparatie

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nonameto
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 03-10-2024
Ik bezit een Bose Lifestyle systeem met diverse Bose Cube speaker boxen.

Na vele jaren dienst wou ik deze verplaatsen en heb een stommiteit gedaan.

Achteraan deze boxen zit namelijk een drukknop om te luidspreker kabels los of vast te zetten.

Nu, dit wist ik niet meer en dacht dat deze push button een dekseltje was dat moest losgemaakt worden.
Hierdoor zijn er 2 veertjes en 2 kleine metalen plaatjes uitgekomen.

Het lijkt stom maar ik vind onmogelijk terug hoe ik deze moet terug plaatsen.

Is er iemand die hiermee ervaring heeft. Ik heb ook geen voorbeeld want heb de drukknop bij al mijn Bose Cubes losgemaakt.

Ik had een e-mail hieromtrent naar Bose zelf gestuurd maar hun service lijkt onbestaande.

Alvast bedankt.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Foto?

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nonameto
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G8W29jCj2TTtTsY9SUV0EqtRyKo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sOm7GdYEv3zo2PLYTwnb7ZVc.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2XymNRoh1gQtkHEskjD_Z2lhoxc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uqqWpPw5Y7Nn33b3vYk5nTsQ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charlie6
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 09-01-2021
Nou je bent niet alleen, :'( ik heb dezelfde fout gemaakt. Heb je het al kunnen oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blurk62
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:25
Ha, mijn vingers jeuken bij dit soort puzzeltjes! Ziet er niet zo ingewikkeld uit toch?

Als ik naar de foto's kijk lijkt het mij dat de metalen beugeltjes met de platte kant naar boven moeten wijzen, met het open "gat" aan de achterkant en het gesloten gat aan de voorkant. De veertjes moeten hier dan verticaal op staan.
Hoe je die drukknop er dan weer inkrijgt is een ander verhaal, maar als Chinese kinderhandjes het kunnen, lukt het jullie vast ook!

Met een beetje googlen vond ik al gauw dit filmpje: YouTube: Fixing the 3 common issues on Bose cube speakers and double cubes..
Niet hetzelfde model, ook intern een iets andere drukknop, maar je kunt wel zien hoe je vanaf de voorkant van de speaker bij de drukknop kunt komen. Als je de hele "drukknop unit" eruit haalt is het vast makkelijker om hem weer in elkaar te zetten.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nonameto
Ja jongens na lang puzzelen heb ik het uiteindelijk gevonden.
@Charlie6

Als je het probleem nog hebt zal ik proberen foto's van de oplossing te plaatsen.

@Blurk62
Ik kende het filmpje maar dat biedt geen oplossing. Toch bedankt.
Pagina: 1