Heb hier een Hp laserjet P1005 staan die van de een op de andere dag ineens blanco pagina's print.
Eerste idee was dat de toner op zou zijn. Dus een nieuwe cartridge besteld, maar dit maakt helaas geen verschil.
De printer word gebruikt met een Windows 10 laptop en heeft altijd probleemloos gewerkt.
Ben al een tijdje online aan het zoeken geweest. En los van de standaard oplossingen kom ik niet verder.
Toner cartridge is nieuw, deze is NIET origineel HP maar een vervangingsexemplaar van 123inkt.
De vorige cartridge was dit ook en heeft het altijd prima gedaan.
Verder heb ik drivers gedownload van HP, ook dit maakt geen verschil.
Er is niets afgebroken in de printer of andere narigheid.
Zou dit te maken kunnen hebben dat de cartridge geblokkeerd word door de software omdat deze niet origineel is?
Eerste idee was dat de toner op zou zijn. Dus een nieuwe cartridge besteld, maar dit maakt helaas geen verschil.
De printer word gebruikt met een Windows 10 laptop en heeft altijd probleemloos gewerkt.
Ben al een tijdje online aan het zoeken geweest. En los van de standaard oplossingen kom ik niet verder.
Toner cartridge is nieuw, deze is NIET origineel HP maar een vervangingsexemplaar van 123inkt.
De vorige cartridge was dit ook en heeft het altijd prima gedaan.
Verder heb ik drivers gedownload van HP, ook dit maakt geen verschil.
Er is niets afgebroken in de printer of andere narigheid.
Zou dit te maken kunnen hebben dat de cartridge geblokkeerd word door de software omdat deze niet origineel is?
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.