Werkt deze SCSI kaart met me scanner?

Pagina: 1
Acties:

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Topicstarter
Ik heb een scanner van Trust, de SCSI Scan 19200 - Excellence Series - , maar omdat me mobo geen ISA slot's heeft heb ik een nieuw PCI SCSI Controller kaartje nodig...

Omdat ik toch al dingen wil bestellen bij Gistron, wil ik gelijk deze kaart bestellen:
  • Tekram DC-315U Ultra & SCSI-2 PCI Adapter Retail
Hij staat trouwens als goedkoopst in de pricewatch voor 80,- en bij Gistron staat ie voor 69,- ... *D

Anyway, kan me scanner met deze kaart werken of moet ik een speciale SCSI controller kaart hebben met bios ofzo, die hebben ze namelijk ook, maar is dan 129,-...

Tnx ;)

Signature?

• Barracuda
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-05-2023
nee voor een scanner heb je geen scsi kaart met bios nodig,

en het zal vast wel gaan werken met een andere scsi kaart alleen moet je even kijken wat voor aansluiting je op je huidige scsi kaart heb zitten

gratis af te halen SUN ultra1 compleet

• OldButNotSoWise
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-02 01:07

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Is moeilijk te zeggen, ligt eraan of je twaindriver zwaar leunt op het bijgeleverde kaartje of op de aspi-layer.
In het eerste geval kun je het wel vergeten.
Trust kennende kun je het dus wel vergeten ;(

Enigste wat je kunt doen is achterhalen van welke producent je scanner vandaan komt (Trust koopt o.a. in bij mustec) grote kans dat je dan een driver van deze fabrikant kan gebruiken, eventjes spec's en releasedatum van de scanners vergelijken )