Vingerprintsensortype kenmerk/filter voor mobiele telefoons

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Er zijn op het moment een aantal verschillende ontgrendelmethodes voor mobiele telefoons (en tablets):
  • vingerprintsensor achter op de behuizing
  • sensor onder het scherm
  • sensor op de aan/uitknop
  • gezichtsherkenning
  • irisscanner
  • (sensor niet aanwezig)
Voor mij is dit een van de kenmerken van een telefoon waar ik op let als ik een toestel opzoek (persoonlijk verkies ik een sensor achterop be behuizing). Dit is nu nog niet als kenmerk in de lijst met specificaties in de pricewatch te vinden, als dit toegevoegd zou worden (als filter) zou het mogelijk zijn om er makkelijker achter te komen hoe een telefoon ontgrendeld kan worden, zonder eerst naar productfoto's te moeten kijken of de spec. sheet van de fabrikant op te zoeken.

Na nogmaals de filters in te duiken zie ik verstopt onder [i]Functionaliteit (1) > Gsm-functies > 'Vingerafdrukscanner', 'Gezichtsherkenning' en Irisscanner)

Deze 'gsm-functies' zou hier imo geen subcategorie hoeven/moeten zijn, om zo de functies die het bevat nogmaals in een dropdown te verstoppen.

[ Voor 24% gewijzigd door Wiethoofd op 19-12-2020 02:49 . Reden: PW Filter dubbelcheck ]

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 16:38

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@Mooijekind Kan jij hier binnenkort je blik op werpen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:52

Mooijekind

Manager Product Content
@Wiethoofd Ik zal in januari gaan kijken of we deze informatie goed aangeleverd krijgen of dat het duidelijk staat aangegeven bij de fabrikant.
Mocht dit goed worden aangegeven dan zullen we hier een aparte specificatie voor aanmaken.