Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Software development met Visual Studio/PHP Storm. Daarnaast draai ik regelmatig virtuele machines via VMWare.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb niet echt een maximum maar snelheid en stilte zijn belangrijker dan de kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor (eentje is voldoende) en Windows licentie zijn al aanwezig. Daarnaast heb ik al een videokaart: een Gigabyte GT 1030 Silent Low Profile 2G. Keyboard heb ik ook al.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur gaat Asus wat betreft motherboard. Voor het overige be quiet! producten om de herrie zo laag mogelijk te houden, tenzij er een product is dat minder herrie maakt (waterkoeler bijv.) of er kwalitatief echt bovenuit steekt.
Kerstverlichting hoeft er verder niet in (kast mag helemaal dicht zijn).
Ga je overklokken?
Ja, een lichte overkclock gewoon omdat het kan.
Wat verwacht je van ons?
Is deze samenstelling van componenten voor mij de meest ideale en sluit alles goed op elkaar aan?
Verder nog wat opmerkingen:
Software development met Visual Studio/PHP Storm. Daarnaast draai ik regelmatig virtuele machines via VMWare.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb niet echt een maximum maar snelheid en stilte zijn belangrijker dan de kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor (eentje is voldoende) en Windows licentie zijn al aanwezig. Daarnaast heb ik al een videokaart: een Gigabyte GT 1030 Silent Low Profile 2G. Keyboard heb ik ook al.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur gaat Asus wat betreft motherboard. Voor het overige be quiet! producten om de herrie zo laag mogelijk te houden, tenzij er een product is dat minder herrie maakt (waterkoeler bijv.) of er kwalitatief echt bovenuit steekt.
Kerstverlichting hoeft er verder niet in (kast mag helemaal dicht zijn).
Ga je overklokken?
Ja, een lichte overkclock gewoon omdat het kan.
Wat verwacht je van ons?
Is deze samenstelling van componenten voor mij de meest ideale en sluit alles goed op elkaar aan?
Verder nog wat opmerkingen:
- Sommige producten in dezelfde categorie staan er dubbel in omdat ik niet kan kiezen. Daarvoor heb ik jullie hulp nodig!
- Heb ik nog extra ventilatoren nodig bij deze kast? Er zitten er al drie standaard in de kast.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 9 5900X Boxed | € 604,40 | € 604,40 |
1 | Moederborden | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | € 255,05 | € 255,05 |
1 | Moederborden | Gigabyte Aorus X570 MASTER | € 369,- | € 369,- |
1 | Behuizingen | be quiet! Dark Base Pro 900 rev. 2 Zwart | € 229,- | € 229,- |
1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 76,45 | € 76,45 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | € 184,- | € 184,- |
1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-4000C16D-32GVK | € 299,- | € 299,- |
1 | Voedingen | be quiet! Straight Power 11 550W | € 99,95 | € 99,95 |
1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro 1TB | € 229,- | € 229,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.536,49 |
[ Voor 5% gewijzigd door ASP op 18-12-2020 22:29 ]