Hallo mede tweakers,
na jaren gegamed te hebben op verschillende xboxen is het nu tijd om de overstap te maken naar pc. Tijdens het spelen van warzone merk je dat de xbox one s het simpelweg niet aan kan. Daarnaast is mijn laptop voor de studie ook bijna overleden dus leek mij een mooie oplossing
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Call of duty warzone te spelen op 1440p - 144hz. Ik lees overal dat 144hz op warzone wel erg optimistisch is dus 100hz zou al prima zijn. Ik kom zelf van een xbox one s en die struggled al om 60hz te halen op 1080p...
Wat mag het systeem gaan kosten?
tussen de 1500-2000 inclusief monitor. muis en keyboard komen later wel
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
b]Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik zat zelf te denken aan:
-MSI rtx 3060 ventus 2x
-Gezien de prijsstijgingen bij AMD een intel i7/i9
-1500gb ssd
-Zwarte nette kast, mag wel van redelijk voormaat zijn
zat zelf aan dit scherm te denken:
pricewatch: Gigabyte M27Q Zwart
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
het liefst de bekende jongens, NVIDIA, INTEL, AMD, MSI GIGABYTE etc
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nee
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
een mooi overzicht met onderdelen waarbij je voor dit budget het beste bang voor je buck hebt. Ik ben leek op het gebied van hardware, dus echt geen flauw idee wat wel en niet met elkaar compatibel is.
na jaren gegamed te hebben op verschillende xboxen is het nu tijd om de overstap te maken naar pc. Tijdens het spelen van warzone merk je dat de xbox one s het simpelweg niet aan kan. Daarnaast is mijn laptop voor de studie ook bijna overleden dus leek mij een mooie oplossing
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Call of duty warzone te spelen op 1440p - 144hz. Ik lees overal dat 144hz op warzone wel erg optimistisch is dus 100hz zou al prima zijn. Ik kom zelf van een xbox one s en die struggled al om 60hz te halen op 1080p...
Wat mag het systeem gaan kosten?
tussen de 1500-2000 inclusief monitor. muis en keyboard komen later wel
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
b]Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik zat zelf te denken aan:
-MSI rtx 3060 ventus 2x
-Gezien de prijsstijgingen bij AMD een intel i7/i9
-1500gb ssd
-Zwarte nette kast, mag wel van redelijk voormaat zijn
zat zelf aan dit scherm te denken:
pricewatch: Gigabyte M27Q Zwart
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
het liefst de bekende jongens, NVIDIA, INTEL, AMD, MSI GIGABYTE etc
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nee
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
een mooi overzicht met onderdelen waarbij je voor dit budget het beste bang voor je buck hebt. Ik ben leek op het gebied van hardware, dus echt geen flauw idee wat wel en niet met elkaar compatibel is.