Hallo Tweakers!
Sinds vorige maand een nieuw huis gekocht en denk eraan om de 14 jaar oude CV ketel te vervangen voor een Remeha Calenta Ace 28c CW4 aan te schaffen. Dit type ivm wat ik belangrijk vind:
- stil (ketel staat in gangkast, naast slaapkamer)
- relatief modern, eg. geeft aan wanneer service nodig is
- modulerend
Sta open voor alternatieven; hoef niet perce een ketel wat op warmtepomp aangesloten kan worden oid. Ik wil graag weten of dit kan & past in ons huis. Check het graag bij jullie ipv verkopers
Huis en gebruik:
- Jaren 30 woning, twee-onder-1 kap
- 110 M2 / 410 M3
- Energielabel B/C (alles geisoleerd)
- Regendouche al gekocht: Grohe Euphoria 260. 26 CM Douchekop en 9,6l/min
- Geen bad of meerdere douches oid. In keuken staat een Quooker voor warm water.
Hoofdvraag:
- Is een CW4 ketel voldoende?
Bijvragen:
- Kan ik de google Nest aansluiten op dit systeem ipv de etwist?
- Is het mogelijk om wifi uit te schakelen van de ketel, of heeft alleen de thermostaat in de woonkamer internetverbinding?
- Zouden jullie een vuilafscheider aanschaffen?
Dank jullie wel alvast en fijne feestdagen!!!
Groeten,
Paulussss
Sinds vorige maand een nieuw huis gekocht en denk eraan om de 14 jaar oude CV ketel te vervangen voor een Remeha Calenta Ace 28c CW4 aan te schaffen. Dit type ivm wat ik belangrijk vind:
- stil (ketel staat in gangkast, naast slaapkamer)
- relatief modern, eg. geeft aan wanneer service nodig is
- modulerend
Sta open voor alternatieven; hoef niet perce een ketel wat op warmtepomp aangesloten kan worden oid. Ik wil graag weten of dit kan & past in ons huis. Check het graag bij jullie ipv verkopers
Huis en gebruik:
- Jaren 30 woning, twee-onder-1 kap
- 110 M2 / 410 M3
- Energielabel B/C (alles geisoleerd)
- Regendouche al gekocht: Grohe Euphoria 260. 26 CM Douchekop en 9,6l/min
- Geen bad of meerdere douches oid. In keuken staat een Quooker voor warm water.
Hoofdvraag:
- Is een CW4 ketel voldoende?
Bijvragen:
- Kan ik de google Nest aansluiten op dit systeem ipv de etwist?
- Is het mogelijk om wifi uit te schakelen van de ketel, of heeft alleen de thermostaat in de woonkamer internetverbinding?
- Zouden jullie een vuilafscheider aanschaffen?
Dank jullie wel alvast en fijne feestdagen!!!
Groeten,
Paulussss
[ Voor 3% gewijzigd door paulussss op 18-12-2020 12:28 ]