Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk Photoshop, en de normale computerzaken Office etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik denk dat er voor 7/800 wel een toekomstbestendige PC kan worden samengesteld.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Behalve het scherm niet
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen speciale eisen, maar een gewone toekomstbestendige PC voor mijn gebruik
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee. Dit is de lijst die ik nu heb samengesteld
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stil en onopvallend zou mooi zijn. Geen behoefte aan RGB. Het voornaamste is dat het een duurzame keuze is die jaren mee kan.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik twijfel nog over een paar dingen in dit lijstje. De CPU 10400 vs 10600, heb ook aan AMD gedacht, maar die lijken door de tekorten wat buiten het budget te vallen. Het moederbord heb ik gekozen omdat er een 60 euro cashback op zit, en deze een USB C header heeft. Dat het de chipset voor overclocken is maakt toch niets uit? Dit was ik niet van plan. Wat denken jullie verder? Is dit een mooi compatible keuze? Of zie ik dingen over het hoofd. Alvast bedankt voor de hulp.
Voornamelijk Photoshop, en de normale computerzaken Office etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik denk dat er voor 7/800 wel een toekomstbestendige PC kan worden samengesteld.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Behalve het scherm niet
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen speciale eisen, maar een gewone toekomstbestendige PC voor mijn gebruik
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee. Dit is de lijst die ik nu heb samengesteld
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-10400 (SRH78 / SRH3C) Boxed | € 167,95 | € 167,95 |
| 1 | Moederborden | MSI MAG Z490 Tomahawk | € 184,- | € 184,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define 7 Compact Zwart | € 102,- | € 102,- |
| 1 | Netwerkadapters | Gigabyte GC-WBAX200 | € 35,90 | € 35,90 |
| 1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 Black Edition | € 31,- | € 31,- |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 78,90 | € 78,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair CX450M | € 52,90 | € 52,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 1TB | € 145,93 | € 145,93 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 798,58 | ||
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stil en onopvallend zou mooi zijn. Geen behoefte aan RGB. Het voornaamste is dat het een duurzame keuze is die jaren mee kan.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik twijfel nog over een paar dingen in dit lijstje. De CPU 10400 vs 10600, heb ook aan AMD gedacht, maar die lijken door de tekorten wat buiten het budget te vallen. Het moederbord heb ik gekozen omdat er een 60 euro cashback op zit, en deze een USB C header heeft. Dat het de chipset voor overclocken is maakt toch niets uit? Dit was ik niet van plan. Wat denken jullie verder? Is dit een mooi compatible keuze? Of zie ik dingen over het hoofd. Alvast bedankt voor de hulp.